راکیتیچ در یک قدمی انتقال به یوونتوس

راکیتیچ در یک قدمی انتقال به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا آماده است تا در بازار زمستانی با ترک تیم کاتالان، راهی یوونتوس شود.

به گزارش فوتبالی، اینطور به نظر می رسد که باید خبر جدایی ایوان راکیتیچ، هافبک 31 ساله و کروات بارسلونا از این تیم را قطعی دانست و او در فصل نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد. در این میان، چند تیم در سری آ و البته منچستریونایتد به دنبال جذب این ستاره کروات هستند. اما طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی، خود راکیتیچ ترجیح می دهد تا به یوونتوس برود و به احتمال قریب به یقین در بازار زمستانی، او عازم شهر تورین خواهد شد تا فوتبالش را در کنار کریستیانو رونالدو دنبال کند.

بنابر اخبار منتشره، سران بارسلونا برای فروش راکیتیچ، رقم 35 میلیون یورو را طلب کرده اند و سران یوونتوس هم حاضر به پرداخت این مبلغ برای جذب این بازیکن کروات هستند. 

راکیتیچ که در فصول گذشته یکی از مهره های ارزشمند بارسا به حساب می آمد و جایگاه خاصی در ترکیب اصلی این تیم داشت، در فصل جاری و با انتقال فرانکی دی یونگ از آژاکس به بارسا، او تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده و در طول این فصل چندین بار از این بابت ابراز نارضایتی کرده است.اینطور به نظر می رسد که همه چیز آماده نهایی شدن این معامله است و به زودی راکیتیچ را در کنار کریس رونالدو و در رختکن یووه خواهیم دید.

6363