پدر واندا نارا: دخترم و ایکاردی را نمی‌بینم چون از همه می‌ترسند

پدر واندا نارا: دخترم و ایکاردی را نمی‌بینم چون از همه می‌ترسند

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس نارا، پدر واندا نارا، که هسر و همزمان مدیر برنامه های مائورو ایکاردی است، می گوید که مدتهاست دیداری با دخترش و این بازیکن نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، مائورو ایکاردی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و پس از پشت سر گذاشتن کشمکش های بسیاری با باشگاه اینتر سرانجام از این تیم جدا شده و به پاریسن ژرمن پیوست. این بازیکن که کاپیتان اینتر بود فصل گذشته با مدیران این باشگاه به مشکل جدی خورد و حتی بازوبند کاپیتانی نیز از او گرفته شد. پس از حضور آنتونیو کونته روی نیمکت اینتر، این سرمربی اعلام کرد که نیازی به ایکاردی ندارد و او می تواند از این تیم جدا شود. ایکاردی در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات سرانجام تصمیم نهایی خود برای این کار را گرفت. بسیاری واندا نارا و رفتارهایش ار مقصر این تصمیم مدیران اینتر می دانستند و فشارها روی این زوج جوان بسیار زیاد شد. 

حالا روزنامه انگلیسی میرر مصاحبه ای از پدر واندا منتشر کرده که در آن از دوری دختر و دامادش صبحت می کند. آندرس نارا در این باره گفت: " ما رابطه ای با مائورو ایکاردی ندارم چون هرگز شانسی برای این کار نداشته ام. این بچه ها از شهرت و پول گیج شده اند و در حال حاضر در این شرایط زندگی می کنند. آنها از هرکسی که بخواهد با آنها ارتباط برقرار کند، می ترسند. من این ایده که یک نفر به خاطر عملکرد خوب یا پول به شما نزدیک شود را دوست ندارم. "

1070