مهمانی در خانه ایکاردی و همسرش با حضور ستارگان پاریسن ژرمن

مهمانی در خانه ایکاردی و همسرش با حضور ستارگان پاریسن ژرمن

خبرگزاری فوتبالی - یکشنبه روز بسیار خاصی برای مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی بود. او و همسرش واندا نارا از دوستان خود در پاریس دعوت کردند تا خانه جدیدشان در پایتخت فرانسه را به انها نشان بدهند. شمار زیادی از هم تیمی های ایکاردی در پی اس جی هم در این مهمانی حضور پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، واندا نارا همسر ایکاردی تصاویر زیادی از این مهمانی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. کیلور ناواس، آندر هررا، لئاندرو پاردس، انخل دی ماریا، سرجیو ریکو بازیکنان اسپانیایی زبان پی اس جی بودند که به این مهمانی دعوت شده بودند. در حقیقت به نظر می رسد مائورو با توجه به همزمان بودن با این بازیکنان با آنها احساس راحتی بیشتری می کند.

مائورو و واندا پس از آن که قرارداد مهاجم آرژانتینی با پی اس جی از حالت قرضی به حالت قطعی در آمد، این خانه شیک را در پاریس خریدند تا محل اقامت خود را از ایتالیا به فرانسه تغییر بدهند. 

یکی از تصاویر جالبی که از این مهمانی منتشر شده مربوط به تنیس - فوتبال  بازی کردن بازیکنانی نظیر ریکو، پاردس، دی ماریا و ایکاردی با همدیگر است. کیلور ناواس و آندر هررا نیز به نظر می رسد که حال و روز خوشی دارند و در ویدیوهای منتشر شده در حال گپ زدن با همدیگر هستند.