آغاز مذاکرات پاریسن‌ژرمن با واندا برای خرید ایکاردی

آغاز مذاکرات پاریسن‌ژرمن با واندا برای خرید ایکاردی

سایت رسمی فوتبالی  - پی اس جی از عملکرد مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی کاملا راضی است. این بازیکن که به صورت قرضی از ایتر راهی پاریس شده در ده بازی با پی اس جی 9 گل به ثمر رسانده و تبدیل به بازیکن فیکس توخل شده و عملا بازیکنی نظیر کاوانی را نیمکت نشین کرده است.

به گزارش فوتبالی، حالا گاتزتا دلوا اسپورت خبر داده است که پی اس جی مذاکرات را برای دائمی کردن قرارداد وی با پرداخت 65 میلیون یورو آغاز کرده و جلساتی با وکیل و همسر این بازیکن، واندا نارا داشته است. همسر ایکاردی از شرایط زندگی در پاریس کاملا راضی است، او چند روز پیش از خانه جدیدش رونمایی کرد و به نظر می رسد که می خواهد چند سال دیگر در پی اس جی بماند.

جدایی کاوانی از پی اس جی کاملا محتمل به نظر می رسد و پی اس جی نیز مشکلی برای پرداخت 65 میلیون یورو برای جذب وی ندارد چرا که چنین مبلغی برای تیم فرانسوی مبلغ قابل توجهی به نظر نمی رسد به خصوص در شرایط فعلی نقل و انتقالات، چنین مبالغی چندان قابل توجه نیستند.

پی اس جی بدین ترتیب ماندن یکی از سه ضلع هجومی خود در کنار امباپه و نیمار را نهایی خواهد کرد تا یکی از قدرتمندترین خط حمله های حال حاضر اروپا را در اختیار داشته باشد.