انریکه: ابتدای مراسم قرعه کشی، یک نفس راحت کشیدم

انریکه: ابتدای مراسم قرعه کشی، یک نفس راحت کشیدم

پایگاه خبری فوتبالی- دقایقی پیش مراسم قرعه کشی رقابتهای مرحله گروهی یورو 2020 در بخارست پایتخت رومانی به پایان رسید و تیمهای راه یافته به مرحله نهایی این رقابتها، حریفانشان را شناختند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا در گروه E این رقابتها قرار گرفت و باید با تیمهای  سوئد، لهستان و برنده بازی پلی آف B (برنده نهایی بازی تیمهای بوسنی- ایرلند و اسلوواکی- ایرلند شمالی) روبرو شود.

بعد ازاتمام این مراسم قرعه کشی، لوئیز انریکه سرمربی باتجربه ماتادورها به آنالیز گروهی که تیمش در آن جای گرفته پرداخت. انریکه در این رابطه گفت:« طبیعتا گروهی که در آن قرار گرفته ایم گروه خوبی است. ولی ما سرمربیان باید محافظه کار باشیم و همیشه اینطور فکر می کنیم که نباید به بازیها اعتماد کرد و باید حتما در آنها به پیروزی رسید. مطمئنا کار سختی پیش رو خواهیم داشت. از قرعه تیممان راضی هستم. صبح در شرایطی از خواب بیدار شدم که مثل خیلی ها دلم می خواست هرچه سریعتر مراسم قرعه کشی شروع شود. خوشحالم که به تیم ملی اسپانیا بازگشته ام و افرادی که مدتها بود آنها را ندیده ام، می بینم.»

انریکه درمورد برکناری روبرت مورنو که در زمان دوری او از تیم ملی ، هدایت ماتادورها را برعهده داشت گفت:« درمورد ماجرای روبرت مورنو نمی خواهم صحبت کنم. من برای یک بازی تنیس اینجا نیستم و برای دفاع از اسپانیا و به عنوان نماینده کشورم دراین مراسم شرکت کرده ام. باید اهمیت و انگیزه لازم برای حضور در رقابتهای یورو را به بازیکنانم منتقل کنم.»

سرمربی اسپانیا درمورد قرار نگرفتن تیمش در گروه مرگ گفت:« در ابتدا یک نفس راحت می کشی ولی اگر در گروه اف ، گروه مرگ این رقابتها قرار گرفته بودیم، این حس را نداشتیم. بله از قرعه تیممان راضی هستم.» او در پاسخ به سوالی در این رابطه که آیا اسپانیا در جمع مدعیان قهرمانی قرار دارد یا خیرگفت:« نه ما مدعی قهرمانی نیستیم ولی در گروه مدعیان قرار داریم. بعد از افتخاراتی که تیم ملی اسپانیا به دست آورده، به رغم افت تیم در سالهای اخیر، باید این اطمینان را دوباره به نمایش بگذاریم.»

6363