نریمان‌جهان: پنالتی‌ها نشان می‌دهند خط حمله ماشین‌سازی تکنیکی است

نریمان‌جهان: پنالتی‌ها نشان می‌دهند خط حمله ماشین‌سازی تکنیکی است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: خوب بازی می‌کنیم که در هر دیدار، مدافعان حریف روی ما خطا می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، سامان نریمان جهان در مورد پیروزی مقابل سایپا، اظهار داشت: سایپا تیم خیلی خوبی است و بازی سنگینی داشتیم. ما برای سه امتیاز به زمین رفتیم. با اینکه در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و به گل رسیدیم.

وی افزود: خدا را شکر بردیم و توانستیم سه امتیاز به امتیازهای خودمان اضافه کنیم. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در هفته‌های بعد هم بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

نریمان‌جهان در مورد بردهای ماشین سازی با استفاده از ضربات پنالتی، عنوان کرد: برای ما، مهم بردن تیم است. این اتفاق نشان می‌دهد خوب بازی می‌کنیم که در هر دیدار مدافعان حریف روی ما خطا می‌کنند و پنالتی می‌دهند. این مسأله نقطه قوت تیم ما است. در 11 بازی 5، 6 پنالتی گرفتیم که نشان می‌دهد خط حمله ما تکنیکی است و بچه‌ها فوق‌العاده کار می‌کنند.

مهاجم ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا دوست دارد در کنار احمدرضا زنده‌روح او نیز از پنالتی‌های به دست آمده استفاده کند،‌ گفت: خوشحالم که همه پنالتی‌ها گل شده است. او پنالتی‌ها را خیلی خوب می‌زند و ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهد و بردهای ما هم ادامه داشته باشد. این نظر سرمربی تیم است و ما هم به آن احترام می‌گذاریم. احمد پنالتی‌ها را فوق‌العاده می‌زند و در این شکی نیست. من هم دوست دارم پنالتی بزنم و اولین پنالتی تیم را مقابل پیکان زدم اما این مسأله زیاد مهم نیست و برد تیم مهمتر است.

وی در خصوص روند خوبی که تیم سبزپوش شهر تبریز در پیش گرفته، تصریح کرد: کادر فنی خوبی داریم و این موضوع به ما کمک می‌کند. ضمن اینکه بازیکنان هر روز تلاششان را بیشتر می‌کنند. یکی از عوامل موفقیت ما رفاقت در تیم است و اینکه برای همدیگر می‌دویم و بازی به بازی نقطه ضعف‌هایمان را پوشش می‌دهیم. همه بچه‌ها با انگیزه کار می‌کنند تا این روند ادامه داشته باشد. مطمئناً هدف همه ما همین است اما باید روی این مسأله کار کنیم، اگر همه بازیکنان همیشه جدی و محکم کار کنند در بازی‌های بعدی هم این اتفاق می‌افتد.

نریمان‌جهان در خصوص بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت:‌ اگر طلب شیمبا پرداخت شود پنجره‌های ما باز می‌شود و نگرانی از این بابت نیست. هر تیمی به این نیاز دارد که در نیم‌فصل خودش را تقویت کند. مدیرعامل باشگاه در تلاش است که پنجره را باز کند تا در نیم‌فصل دو سه بازیکن خوب به تیم اضافه شوند و به ما کمک کنند.

وی در مورد عملکرد خوب خط دفاعی ماشین‌سازی در هفته‌های اخیر عنوان کرد: خط دفاعی ما ترمیم شده و واقعاً خوب کار می‌کند. ما در 4 بازی فقط یک گل خورده‌ایم و عالی هستیم.

مهاجم سبزپوشان در مورد دیدار بعدی ماشین‌سازی مقابل پارس‌جنوبی‌جم گفت: تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. چه آنهایی که بازی می‌کنند و چه آنهایی که بازی نمی‌کنند، با تمام وجودشان در تمرینات حاضر می‌شوند و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. بازی با پارس‌جنوبی جم بازی سخت است. همیشه بازی کردن در شهر جم سخت بوده اما ما حتما برای سه امتیاز بازی به زمین می‌رویم.

9697