سامان نریمان ‌جهان در لیگ آذربایجان ماندنی شد

سامان نریمان ‌جهان در لیگ آذربایجان ماندنی شد

خبرگزاری فوتبالی- هافبک ایرانی نفتچی باکو با درخشش در ترکیب این تیم یک فصل دیگر قراردادش با باشگاه آذربایجانی را تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سامان نریمان‌جهان در تراکتور چهره شد ولی بعد از جدایی از این تیم دیگر آن درخشش قبلی را نداشت تا اینکه فصل گذشته دوباره به تبریز بازگشت و فوتبال خود را در تیم خطیبی و این ‌بار در ماشین ‌سازی احیا کرد و توانست در نیم‌فصل اول با گلزنی و پاس گل‌های خود عملکرد موثری داشته باشد.

 

نریمان‌جهان در نیم‌فصل اول به واسطه درخشش در لیگ برتر پیشنهاد مالی خوبی از لیگ آذربایجان دریافت کرد تا باشگاه ماشین‌سازی رضایت او را برای جدایی و پیوستن به نفتچی صادر کند.

 

هافبک سابق پرسپولیس و تراکتور در لیگ آذربایجان نیز خیلی زود جا افتاد و توانست با اشتراک‌های فرهنگی بین باکو و تبریز جای خود را نیز در ترکیب نفتچی پیدا کند و در نیم‌فصل دوم برای این تیم دو بار گلزنی کند و سه پاس گل نیز داشته باشد.

لیگ آذربایجان علی‌رغم تعطیلیِ قبل از موعد به دلیل شیوع کرونا، برای فصل آتی کارش را شروع کرده و نریمان‌جهان که یکی از بازیکنان ثابت تیم نفتچی باکو به شمار می‌رود برای یک فصل دیگر با این تیم نایب قهرمان به توافق رسیده و در اردوی آماده‌سازی در شهر قَبَلهَ حضور یافته است.

 

تیم نفتچی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ سهمیه حضور در لیگ اروپا را به دست آورده است که نریمان‌جهان در این فصل در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها برای نفتچی به میدان خواهد و می‌تواند برگ جدیدی از فوتبال حرفه‌ای این بازیکن ریز نقش ایرانی باز کند.

6641