نریمان‌جهان: با قدرت به ماشین‌سازی برمی‌گردم

نریمان‌جهان: با قدرت به ماشین‌سازی برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، نریمان‌جهان درباره باخت 4 گله ماشین‌سازی گفت: من و پیام صادقیان مصدوم بودیم، شرایط به نفع تیم نبود و متاسفانه همین موضوع باعث باختمان مقابل پیکان شد.

وی در ادامه افزود: باید از این وقفه ایجاد شده در لیگ استفاده و تلاش کنیم تا  بتوانیم نتایج را برگردانیم. باید مصدومان به تیم بازگردند تا شرایط ماشین‌سازی مساعد شود وگرنه راه دیگری وجود ندارد. در دفاع خیلی ضعیف عمل می‌کنیم و هر توپی گل می‌شود، این مشکل را باید رفع کنیم.

او تعطیلات لیگ را به نفع ماشین‌سازی توصیف می‌کند: به نظرم همه باید با هم تلاش کنیم تا نتایج را از دیدارهای بعدی به نفع خودمان کنیم تا از این بحران‌ خارج شویم. سعی می‌کنم با قدرت برای دیدارهای بعد از تعطیلات حضور پیدا کنم.

مهاجم ماشین‌سازی معتقد است بازی با خونه‌به‌خونه می‌توانست برای ماشین‌سازی روحیه‌بخش باشد اما شرایط طوری نیست که آنها با قدرت در این بازی شرکت کنند. با این حال او امیدوار است بازیکنان جوان‌تر بتوانند کار خود را به نحواحسن انجام بدهند: در جام‌حذفی یا می‌بری یا می‌بازی و امیدوارم بازیکنان ماشین‌سازی بتوانند در این دیدار عملکرد خوبی داشته باشند و برنده میدان باشند و به مرحله بعدی صعود کنند. امیدوارم با تمرکز بالا در این دیدار مقابل خونه به خونه حضور پیدا کنیم و تمام اتفاقات بد بازی‌های گذشته را پشت سر بگذاریم.