کمک میلیاردی نریمان‌جهان به ماشین سازی

کمک میلیاردی نریمان‌جهان به ماشین سازی

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه ایران‌ورزشی با سامان نریمان‌جهان بازیکن سابق ماشین سازی و بازیکن جدید نفتچی آذربایجان را برایتان انتخاب کردیم:

  • متأسفانه شکایت شیمبا تیم‌مان را در شرایط سختی قرار داد از همین رو من فکر می‌کنم که با انتقال من و احمد زنده‌روح که به تیم گل‌گهر پیوست پول خوبی به باشگاه ماشین‌سازی رسید و به باشگاه‌مان خیلی کمک شد. و من امیدوارم که مشکل باشگاه حل شود. 700 میلیون پول رضایتنامه‌ام را بخشیدم. همچنین از 300 میلیون پول خودم هم گذشتم و جدا از اینها 10 هزار دلار هم از بابت انتقالم از تیم نفتچی به تیم ماشین‌سازی رسید و با این حساب چیزی حدود یک میلیارد و 130 میلیون به باشگاه خودم سود رساندم.
  • خیلی زودتر از اینها فرصت رفتن به لیگ اروپا را داشتم و چهار سال پیش می‌توانستم به لیگ اتریش بروم اما نرفتم به همین دلیل، این بار اشتباه چند سال پیش و اولم را تکرار نکردم تا فرصت بازی در اروپا را به سادگی از دست ندهم و شانس بازی در اروپا لیگ و ... را برای خودم نگه دارم.
  •  تیم ما بعد از قره‌باغ در رده دوم است و شش امتیاز با این تیم فاصله دارد اما با توجه به بازی‌های باقیمانده تیم ما حتی فرصت اول شدن و قهرمانی را هم دارد ضمن اینکه از آنجا که دو تیم اول و دوم نماینده کشور آذربایجان می‌توانند فصل بعد در لیگ قهرمانان و اروپا لیگ حاضر شوند ما شانس دوباره حضور در اروپا را داریم.

    1984