پیکه: هیجان طعنه زدن به رئال، بیشتر از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود

پیکه: هیجان طعنه زدن به رئال، بیشتر از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود

پایگاه خبری فوتبالی- جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا در گفتگو با برنامه ال پارتیدازو در مورد یکی از هیجان انگیزترین لحظاتی که درسالهای اخیر تجربه کرده صحبت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، یکی از این لحظات، زمانی بود که او در جشن قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 پیغامی طعنه آمیز برای رئال مادرید فرستاد. مخاطب اصلی این پیغام، کوین رولدان، خواننده کلمبیایی بود که در جشن تولد کریس رونالدو در آن فصل به اجرای برنامه پرداخت.. بعد از جشن تولد رونالدو، رئال باخت دردناکی را متحمل شد و خیلی ها همان جشن تولد کریس وباخت رئال بعد از آن جشن را شروع افول رئال مادرید در آن فصل عنوان کردند. در جشن قهرمانی بارسلونا در پایان آن فصل، پیکه فریاد زد:« کوین رولدان با تو همه چیز شروع شد.»

حالا پیکه در صحبتهایی اعلام کرده که ازماه مارس آن سال به این جمله فکر کرده و برای این صحبتها برنامه ریزی کرده بوده. پیکه در آن زمان گفت:« چطور شد؟ چه شد که در جشن این جمله را گفتم.. از ماه مارس به این صحبتها فکر کرده بودم.این جمله را به ذهن سپرده بودم. گفتن این جمله برایم از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم هیجان انگیزتر بود. »

پیکه در ادامه از خاطره عجیب و بامزه دیگری صحبت کرد. زمانی که در گفتگو با ایکر کاسیاس قبل از دربی شهر مادرید، به شوخی به او جمله ای گفته بود که دقیقا همان محقق شد. پیکه گفت:« آن فصل اتفاقات متعددی رخ داد. یک بار، یک شب قبل از دربی شهر مادرید، به کاسیاس گفتم:" فردا موفق باشید. امیدوارم به تو 4 گل بزنند و البته تو گندی نزنی ولی به تو 4 گل بزنند." دقیقا هم همینطور شد و رئال 0-4 باخت. عجیب و رویایی بود. فردای آن روز وقتی به کاسیاس پیغام دادم، او حتی جوابم را هم نداد؛ در آن لحظات حسابی عصبانی بود.»

6363