گاف عجیب آدیداس در طراحی پیراهن روسیه و خشم روسها!

گاف عجیب آدیداس در طراحی پیراهن روسیه و خشم روسها!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی روسیه در دو بازی پیش رویش در مرحله مقدماتی یورو 2020 پیراهن جدیدی که توسط کمپانی آدیداس طراحی شده را به تن نخواهد کرد. روسها روز شنبه باید در دیدارشان در مرحله مقدماتی یورو 2020 به مصاف بلژیک بروند و روز سه شنبه با سن مارینو روبرو خواهند شدو در این دو بازی، همان لباسهای قدیمی شان را به تن خواهند نمود.

به گزارش فوتبالی، دلیل این ماجرا، گاف عجیب کمپانی آدیداس، برند ورزشی و اسپانسر لباسهای تیم ملی روسیه است. آدیداس در طراحی لباسهای جدید روسها مرتکب اشتباه عجیبی شده است. در این لباسها که طبق معمول به رنگ قرمز طراحی شده، سوتی عجیبی در طراحی آستین های پیراهنها دیده می شود. رنگهای به کار رفته برروی آستین این پیراهنها (که قرار بود با طرح پرچم روسیه هماهنگ باشد)، برعکس حالت عادی مورد استفاده قرار گرفته و به جای آنکه رنگها به ترتیب سفید، آبی و قرمز (شبیه پرچم روسیه باشند)، به این ترتیب روی آستین پیراهن قرار گرفته اند: قرمز- آبی- سفید. که این طراحی بیشتر شبیه پرچم صربستان است.

پیراهن تیم ملی روسیه با طراحی اشتباه آدیداس

به همین خاطر و با توجه به طراحی اشتباه، روسها تصمیم گرفته اند تا این پیراهنها را در دو بازی پیش رو به تن نکنند و این اتفاق سبب شد تا کمپانی آدیداس با انتشار بیانیه ای از روسها عذرخواهی کرده و اعلام کند که در زودترین زمان ممکن نسبت به برطرف کردن این سوءتفاهم اقدام خواهند کرد. جالب اینجاست که این پیراهن با طراحی اشتباه دربسیاری از فروشگاه های ورزشی شهرهای بزرگ روسیه به فروش گذاشته شده است و فدراسیون فوتبال روسیه در واکنش نسبت به این گاف عجیب اعلام کرده که شاگردان چرچسوف این پیراهنها را به تن نخواهند کرد و تا زمانی که این مشکل برطرف نشود، خبری از به تن کردن پیراهنهای جدید نخواهد بود.

6363