والورده: سوتها؟ خوب است که هواداران از تیم توقع دارند

والورده: سوتها؟ خوب است که هواداران از تیم توقع دارند

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان دیدار دوتیم بارسلونا و اسلاویا پراگ که با تساوی بدون گل به پایان رسید، ارنستو والورده سرمربی بارسا در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، والورده در صحبتهای کوتاهی در مقابل سوتهای انتقادی هواداران بارسا در جریان این بازی واکنش نشان داد. این گزیده ای از صحبتهای والورده است:

* ناکامی بارسا در این بازی: ما نتوانستیم که در موقعیتهایی که خلق کردیم، دقیق کار کنیم. آنها خطرهای متعددی راایجاد کردند ولی ما نتوانستیم از روی موقعیتهای گلزنی که داشتیم خطرناک ظاهر شویم. اسلاویا خیلی خوب رو به جلو کار می کرد و گاهی شش بازیکن این تیم در یک خط به جلو حرکت می کردند. آنها خیلی رو به جلو کار کردند. می بایست در تایمینگ بازی دقیق تر کار می کردیم و همین برایمان گران تمام شد. می بایست به دنبال موقعیت های بهتری می بودیم. توانستیم با حرکات سمدو خوب کار کنیم ولی می بایست موقعیتهای بارزتری خلق می کردیم.

*ناکامی در برد: در بازی با لوانته هم باختیم و امتیازای از دست رفت. این دو بازی اخیر جزو بازیهای برتر ما دراین فصل نبود. ما در دو بازی اخیر نتوانستیم پیروز شویم. می دانیم که فشار زیادی برروی تیم است و باید واکنش نشان دهیم

*سوتهای انتقادی: خوب است که هواداران از تیم توقع دارند

*جوردی آلبا: جوردی دچار مشکل شده و باید ببینیم که نتیجه تستهای پزشکی چه خواهد شد. جونیور فیرپو هم دراین بازی دراردوی تیم نبود ولی ما روی او حساب باز می کنیم. او در چندین بازی برای تیم به میدان رفته و باز هم از او استفاده خواهیم کرد.

 6363