ستاره زنان بارسلونا علیه تیم والورده توئیت کرد!

ستاره زنان بارسلونا علیه تیم والورده توئیت کرد!

سایت رسمی فوتبالی - یکی از بهترین بازیکنان تیم زنان بارسلونا که "اسیسات اوشوالا" نام دارد، در حین بازی کاتالان ها و اسلاویا پراگ از تیم والورده انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن نیجریه ای تیم زنان بارسلونا از عملکرد تیم مردان، بی دقتی های پرشمار بازیکنان و لو دادن مداوم توپ انتقاد کرد و در توئیتی در حین بازی نوشت:"مراقب این توپ لعنتی باشید!" البته این بازیکن کمی بعد توئیت خود را پاک کرد اما به نظر می رسد که او هم مثل خیلی از هواداران  بارسلونا از عملکرد تیم والورده عاصی شده و خشم خود را این گونه در شبکه اجتماعی توئیتر نشان داده است.

اوشوالا یکی از بهترین بازیکنان تیم زنان بارسلونا است که در این فصل در 9 بازی لیگ زنان اسپانیا هفت گل زده و عملکرد خوبی داشته است. تیم زنان بارسلونا فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و یکی از موفق ترین تیم ها در این حوزه به شمار می رود.

بارسلونا در این فصل زیر نظر والورده عملکرد جالبی نداشته و زمزمه های زیادی در مورد اخراج این مربی مطرح شده است. تیم کاتالان در لیگ در یازده بازی یازده امتیاز از دست داده، در لیگ قهرمانان اروپا از چهار بازی هشت امتیاز گرفته و در پایان هفته چهارم با وجود صدرنشینی در گروه، صعودش روی هواست. تیم کاتالان در دو بازی خانگی اخیرش از کسب پیروزی ناکام بوده و هواداران را در نیوکمپ ناراضی به خانه هایشان فرستاده است.