والورده: آنها مثل گرگ بودند

والورده: آنها مثل گرگ بودند

پایگاه خبری فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در پایان دیدار تیمش مقابل اسلاویا پراگ در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد نفس گیر بارسایی ها در جمهوری چک به پایان رسید، گفتگوی کوتاهی با مووی استار انجام داد.

به گزارش فوتبالی، او درمورد عملکرد تیمش دراین بازی گفت:« ما موقعیت آن را داشتیم که گلهای بیشتری بزنیم ولی بازیکنان اسلاویا مثل گرگ بودند.»

والورده درمورد از دست دادن کنترل بازی در این مسابقه گفت:« در این بازی توقع می رفت که هیچ تیمی مالک مطلق توپ و میدان نباشد. در دقایقی از بازی ما کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در نیمه اول واقعا عملکرد خوبی داشتیم و با شفافیت و قاطعیت کار می کردیم ولی کاملا واضح بود که اگر توپی را از دست می دادیم ، همین توپ به زمین ما می رسید و خطرساز می شد. ما موقعیت این را داشتیم تا گلهای بیشتری بزنیم ولی بازیکنان حریف واقعا هوشیار و آماده بودند و حسابی ما را تحت فشار قرار دادند.»

او در مورد اینکه تیمش دراین بازی اصلا آرامش نداشت گفت:«باید بدانی که دراین بازیها چطور باید کار کنی. ما در زمین حریف اصلا آرامش نداشتیم. ما موقعیت های بارزتری نسبت به حریف برای گلزنی داشتیم ولی فشارهای آنها در هر دقیقه به نحوی بود که می توانست برای تیم ما خطرساز باشد. آنها مثل گرگ بودند.»

والورده در مورد مسی و رکورد 15 سال گلزنی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا گفت:« مسی بازیکنی است که می تواندسرنوشت هرصحنه را رقم بزند.»

سرمربی بارسا دربخش پایانی صحبتهایش راجع به مارک آندره ترشتگن و نمایش خیره کننده اش دراین بازی صحبت کرد:« او بازیکن واقعا مهمی برای تیم ماست.»

 

6363