با قهرمانی بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، والورده پاداش می گیرد

با قهرمانی بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، والورده پاداش می گیرد

پایگاه خبری فوتبالی – ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی و سابق بارسلونا رقمهای پاداش درج شده در قراردادش با بارسلونا مرتبط به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را دریافت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، یک برنامه ورزشی که از شبکه سر اسپانیا پخش می شود در گزارشی به این نکته اشاره کرده که والورده در جریان جلسه ای که برسر فسخ قراردادش با بارسلونا داشت، با مدیران این باشگاه به توافق رسیده که در صورتی که بارسلونا قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود، پاداشهایی از سوی باشگاه (به رغم جدایی اش از بارسا در اواسط فصل) دریافت کند.

مذاکرات میان سران بارسلونا و مدیربرنامه های والورده بر سرفسخ قراردادش با این  تیم ساده نبوده و توافقات برسرموضوعات مختلف کمی به طول انجامید. ارنستو والورده سرمربی سابق بارسا اصلا از شیوه رفتار مدیران باشگاه برای فسخ قراردادش رضایت نداشته و از همین رو حسابی قاطع وسرسخت برسر میز مذاکره نشسته است

این درحالی است که والورده همیشه به خاطر شخصیت مهربانش در هنگام فسخ قرارداد با تیمهای باشگاهی اش شناخته می شد. اما این بار  و در هنگام جدایی از بارسلونا او با اقتدار و جدیت مشخص و متفاوتی با مدیران باشگاه مذاکره کرده. 

درقرارداد والورده با بارسلونا بندهایی وجود داشت که در صورت قهرمانی آبی اناری ها در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، او مبالغی را به عنوان پاداش دریافت می کرد و حالا و در شرایطی که او از سمت سرمربیگری تیم برکنار شده هم طبق توافقی که با سران باشگاه داشت، با قهرمانی بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا او این پاداشها را دریافت خواهد کرد.

والورده در شرایطی از هدایت بارسلونا اخراج شد که تیمش صدرنشین لالیگا بود و بعد از صعودمقتدرانه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، حالا درمرحله یک هشتم پایانی رقابتها قرار دارد

6363