همه آماده برکناری سرمربی بارسا: والورده وسایلش را جمع کرده!

همه آماده برکناری سرمربی بارسا: والورده وسایلش را جمع کرده!

پایگاه خبری فوتبالی- مویسس یورنز، خبرنگار وب سایت معتبر ایی.اس.پی.ان در گزارشی اعلام کرده که ارنستو والورده سرمربی باشگاه بارسلونا تمام وسایل و متعلقاتش را از شهرک ورزشی بارسا جمع کرده و فردا در شهرک ورزشی از بازیکنان تیم و دستیارانش خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی،در برنامه اوندا سرو که از رادیو کاتالونیا پخش می شد هم اعلام شد که به ارنستو والورده سرمربی بارسلونا اعلام شده که به زودی از سمتش برکنار خواهد شد.

در روزهای اخیر و به ویژه بعد از باخت 2-3 بارسلونا در بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید، گمانه زنی ها در مورد احتمال برکناری ارنستو والورده از سمتش شدت گرفت. بعد از آن هم مدیران بارسلونا مذاکراتی را با ژاوی ارناندز و رونالدو کومان برای جانشینی والورده داشتند که با پاسخ منفی این دو سرمربی مواجه شدند. حالا از پوچتینو و کیکه ستین به عنوان گزینه های احتمالی جایگزینی والورده در باشگاه کاتالان نام برده می شود.

عصر امروز هم جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه کاتالان جلسه ای یک ساعته با والورده داشت و بعد از آن در دفترش در باشگاه نوکمپ با مدیران ارشد باشگاه جلسه ای را برگزار کرد و همه این شواهد و قراین خبر از برکناری قریب الوقوع ارنستو والورده دارد.

نکته جالب توجه اینجاست که آخرین باری که باشگاه بارسلونا سرمربی اش را اخراج کرده بود به سال 2003 برمی گردد اما حالا به نظر می رسد که والورده این طلسم 17 ساله را خواهد شکست و اولین مربی اخراجی بارسا در 17 سال اخیر لقب خواهد گرفت.

6363