فیگو: در بین هرآنچه در نوکمپ به سمتم پرت شد، چه چیزی توجهم را جلب کرد؟

فیگو: در بین هرآنچه در نوکمپ به سمتم پرت شد، چه چیزی توجهم را جلب کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- در ماه نوامبر سال 2002 یکی از پرهیجان ترین و جنجالی ترین ال کلاسیکوهای تاریخ دنیای فوتبال برگزار شد. هیجان آن بازی به این خاطر بود که لوئیس فیگو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال برای اولین بار بعد از ترک بارسلونا و پیوستنش به رئال مادرید به ورزشگاه نوکمپ باز می گشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، هواداران بارسلونا حس می کردند که فیگو به تیمشان خیانت کرده و به همین خاطر جوی مملو از دشمنی در ورزشگاه حاکم بود و حتی در جریان مسابقه بارها اشیایی هم به سمت فیگو پرتاب شد. تصویری از لوئیس فیگو در شرایطی که گوشهایش را گرفته، یک سر خوک که روی زمین پرتاب شده بود و چندین و چند اشیای مختلف روی چمن نوکمپ از ذهن فوتبال دوستان فراموش نخواهد شد.

اما جالب اینجا بود که لوئیس فیگو تا فردای آن روز متوجه اشیایی که به سمتش پرتاب شده بود، نشده بود و بعد از خواندن گزارش روزنامه ها دریافت که چه اشیایی به سمتش پرتاب شده

فیگو در آن بازی مسئول زدن کرنرهای رئال مادرید بود. البته او در بین تمام اشیایی که به سمتش پرتاب شده بود، یک قوطی کوکاکولا را دید و درهمان زمان شیطنتش گل کرد و قوطی کوکاکولا را از روی زمین برداشت و از آنجا که برند کوکاکولا یکی از اسپانسرهای فیگو بود، از این قوطی کوکا کولا خوشش آمد. فیگو با یادآوری خاطره آن روز فگت:« من مسئول زدن کرنرهای تیم بودم و کاملا تمرکز کرده بودم؛  چون می خواستم کارم را به بهترین نحو ممکن انجام بدهم ولی لحظه ای رسید که در آن لحظات واقعا نمی توانستم تمرکز کنم. چون یک عالمه شی مختلف به سمتم پرتاب می شد؛ حتی نمی دانستم که چه بگویم و نمی فهمیدم که این اشیا چه هستند. تنها یک چیز به چشمم آمد که توجمهم را جلب کرد... یک قوطی کوکا کولا؛ در آن زمان برند کوکاکولا اسپانسر من بود و من یک قوطی کوکا کولا روی زمین دیدم و جوری آن را در دست گرفتم که انگار در یک تبلیغ تلویزیونی حضور دارم.»

اما او فردای آن روز متوجه شد که چه اتفاقاتی رخ داده و چه اشیایی به سمتش پرتاب شده:« فردای آن روز، در روزنامه ها دیدم که چه چیزهایی به سمتم پرتاب شده؛ شیشه ، کله خوک و کلی شی عجیب وغریب دیگر.»

6363