درخواست هواداران بارسا: پلاک فیگو در نوکمپ را بردارید

درخواست هواداران بارسا: پلاک فیگو در نوکمپ را بردارید

سایت رسمی فوتبالی- 18 سال از جدایی جنجالی لوئیس فیگو از تیم بارسلونا و پیوستنش به تیم رئال مادرید گذشته است ولی این طور به نظر می رسد که هواداران بارسا هنوز این ستاره پرتغالی را نبخشیده اند.

حالا اعضای اتحادیه کریت والنت از سران باشگاه خواسته اند تا پلاکی که به نشانه بزرگداشت فیگو در نوکمپ نصب شده را بردارند. جدایی فیگو از بارسلونا برای هواداران این تیم آنقدر دردناک بوده که آنها هنوز نتوانسته اند این اتفاق تلخ را فراموش کنند.

در مقابل در ورودی شماره 42 ورشگاه نوکمپ، پلاکی به نام لوئیس فیگو نصب است و حالا هواداران بارسا به مسئولان این تیم گفته اند که دلیل آنکه این پلاک همچنان در مقابل گیت ورودی نوکمپ قرار دارد را درک نمی کنند. آنها خواسته شان را از طریق نوشتن نامه ای به مسئولان باشگاه بارسلونا اعلام کرده اند. 

در این نامه می خوانیم:«نمی توانیم درک کنیم که چطور ممکن است که بعد از گذشت 18 سال و با روی کار آمدن مدیران مختلفی در نوکمپ، این پلاک همچنان در سرجایش باقی است. ادای احترام و بزرگداشت بازیکنی که در تابستان سال 2000 به رئال مادرید پیوست و با کلی دروغ و حقه بازی و آسیب رساندن به هواداران بارسلونا به تیم رقیب رفت برای ما قابل درک نیست.»

6363