فیگو: خوشحالم که از بارسلونا به رئال مادرید پیوستم

فیگو: خوشحالم که از بارسلونا به رئال مادرید پیوستم

خبرگزاری فوتبالی – فیگو اعلام کرده از تصمیمی که بابت انتقال به رئال مادرید گرفته بسیار خوشحال است.
به گزارش فوتبالی، یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های فوتبال در قرن بیست و یکم، جا به جایی فیگو از بارسلونا به رئال مادرید است. فیگو در بارسلونا روزگار خوشی داشت اما در تصمیمی بسیار جنجالی به طور مستقیم از بارسلونا به رئال مادرید پیوست. او گفت و گو با فاکس اسپرت گفته: از تصمیمی که گرفتم بسیار خوشحالم.
رونالدو لوئيز نازاریوی برزیلی در بارسلونا و رئال مادرید با فیگو هم‌بازی بود. فیگو در این رابطه گفته: رونالدو تاثیر زیادی روی من گذاشت. هم در رئال مادرید و هم در بارسلونا. زمانی که او در بارسلونا بود و مصدومیت نداشت کیفیت بالای خود را نشان می‌داد. او نیازی نداشت، کار زیادی انجام دهد تا متفاوت به نظر برسد. به همین دلیل او همیشه خاص بود.
فیگو در این گفت و گو از احساسش نسبت به عدم همکاری با خورخه خسوس، مربی پرتغالی و هم‌وطنش گفته که حالا در برزیل مربیگری می‌کند. او گفته: او یکی از مربیانی است که تحسینش می‌کنم. برای هر کاری که انجام داده، نه تنها در پرتغال بلکه در تمام باشگاه‌هایی که بوده او را تحسین می‌کنم. من هیچ وقت به آن اندازه خوش شانس نبودم که با او همکاری کنم اما همیشه دوست داشتم این اتفاق رخ دهد. او مربی درجه یکی است.

1101