فریده شجاعی: منصور اگر بود، طاقت این روزهای استقلال را نداشت/ ما هم از فتحی بد قولی شنیدیم

فریده شجاعی: منصور اگر بود، طاقت این روزهای استقلال را نداشت/ ما هم از فتحی بد قولی شنیدیم

پایگاه خبری فوتبالی- همسر منصور پورحیدری اعتقاد دارد مدیریت استقلال دچار ضعف است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، دکتر فریده شجاعی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: به هر حال شرایط استقلال خوب نیست و باید ببینیم دلیل این شرایط چیست. هواداران استقلال نگران این تیم هستند و امیدوارم زودتر مشکلات آن حل شود.

وی در خصوص این که اگر پورحیدری در قید حیات بود، در شرایط فعلی استقلال چه می کرد گفت: منصور اصلا طاقت این روزهای استقلال را نداشت و مطمئنم خیلی اذیت می شد. او همیشه در کنار استقلال بود و هر وقت این تیم نتیجه نمی گرفت، اذیت می شد. اگر الان هم بود، ساکت نمی نشست و می دانم حتی در آن دنیا هم دلش با استقلال است.

شجاعی در خصوص انتقاد ها به مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت: به هر حال مدیریت استقلال ضعف هایی دارد و من به عنوان یک هوادار این نظر را می دهم و البته نمی دانم که در داخل این باشگاه چه می گذرد و چقدر استقلال درگیر مشکلات مالی است اما به هر حال من خودم به شخصه با بد قولی و وعده های آقای فتحی آشنا هستم و حداقل این یک مورد را خودم از ایشان در خصوص مطالبات منصور دیده ام. به هر حال امیدوارم استقلال هر چه زودتر به آرامش برسد و اتفاق های خوبی برای این تیم رقم بخورد.

4344