فریده شجاعی: هر مدیری فقط اول کارش سراغ ما را گرفت

فریده شجاعی: هر مدیری فقط اول کارش سراغ ما را گرفت

خبرگزاری فوتبالی- فریده شجاعی اعلام کرد که دیدار با خانواده پورحیدری بیشتر برای برخی از مدیران وسیله ای برای تبلیغ خودشان بوده است.

به گزارش فوتبالی، همسر منصور پورحیدری در خصوص طلب وی از استقلال اظهار داشت: هیچ خبری از پرداخت مطالبات منصور نیست. هر مدیری به استقلال آمد خودش از ما دعوت کرد که در این رابطه صحبت کنیم و قول داد که پول منصور را می دهد اما کاری که نکردند هیچ، کلا موضوع را فراموش کردند.

شجاعی در ارتباط با این که فکر نمی‌کند برخی از مدیران از دیدار با خانواده پورحیدری برای تبلیغ مدیریت خودشان استفاده کردند گفت: بله ما هم به این باور رسیده ایم که برخی ها فقط دنبال تبلیغ خودشان بودند نه این که کاری برای ما انجام دهند. اگر واقعا دنبال پرداخت طلب منصور بودند، کاری می کردند.

وی در ارتباط با شرایط استقلال گفت: خیلی در جریان اخبار استقلال نیستم اما از این که آقای فکری به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شدند، خوشحال شدم. منصور، فکری را خیلی دوست داشت و همیشه از او به عنوان یکی از با اخلاق ترین بازیکنانش یاد می کرد. به همین دلیل امیدوارم او در استقلال موفق عمل کند.

شجاعی در ارتباط با پیش رو بودن سالگرد پورحیدری اظهار داشت: ۱۴ آبان، چهارمین سالگرد در گذشت منصور است اما ما به دلیل شیوع کرونا مراسمی نداریم و فقط به یاد او بر سر مزارش حاضر می شویم.

۴۰۴۰