جاسمیان: می توان به آینده کالدرون هم امیدوار بود

جاسمیان: می توان به آینده کالدرون هم امیدوار بود

پایگاه خبری فوتبالی- عضو جدید کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: هدف اصلی از تشکیل کمیته انضباطی در باشگاه پرسپولیس حل خانوادگی مشکلاتی است که ممکن است در طول فصل برای تیم ایجاد شود.

به گزارش فوتبالی، حمید جاسمیان که به عنوان یکی از اعضای کمیته انضباطی باشگاه معرفی شده در خصوص حضورش در این سمت گفت: هدف اصلی از تشکیل کمیته انضباطی در باشگاه پرسپولیس این است که اگر مشکلی در تیم و باشگاه به وجود آمد به صورت درون خانوادگی حل و فصل شود. 

وی در ادامه افزود: البته نظر همه ما این است که سیستم کمیته انضباطی فقط در جهت سیستم تنبیهی عمل نکند، بلکه ما بر این باور هستیم که اگر قرار است تنبیهی وجود داشته باشد باید تشویق هم وجود داشته باشد تا رفتارهای خوب و مورد تایید با استفاده از سیستم تشویقی، بین همه اعضای تیم تسری پیدا کند.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه در خصوص شرایط فنی پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: درست است که تیم تا به امروز از 6 بازی متاسفانه 3 شکست داشته اما من اعتقاد دارم که با گذشت زمان شرایط کم کم رو به بهبودی می رود . این تیم امسال پس از حدود 4 فصل کادرفنی جدیدی را در کنار خود می بیند و طبیعی است شناخت مربیان از تیم و توانایی هایش کامل نباشد اما بدون شک همان طور که اعتماد و حمایت از برانکو نتیجه خوبی را برای پرسپولیس داشت می توان به آینده کالدرون هم امیدوار بود.

7655