حمید جاسمیان: رعایت قرنطینه برای پیشکسوتان ضروری است

حمید جاسمیان: رعایت قرنطینه برای پیشکسوتان ضروری است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و اولین کاپیتان تیم پرسپولیس معتقد است که در این روزها رعایت قرنطینه برای پیشکسوتان در جهات پیشگیری از ابتلا به کرونا ضروری است.

به گزارش فوتبالی، حمید جاسمیان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و اولین کاپیتان تیم پرسپولیس در گفتگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: همه مردم دنیا روزهای سخت و پر اضطرابی را می‌گذرانند. در این روزها افرادی چون من که سنی ازشان گذشته باید بیشتر از پیش قرنطینه و رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیرند.

وی افزود: هم اکنون بیشتر ارتباطم با دوستانم به تماس‌های تلفنی ختم شده و ما نیز بدون هیچ دیداری جویای حال یکدیگر هستیم. همه ما باید تلاش کنیم تا از این بحران با کمترین آسیب عبور کنیم.

جاسمیان از صندوق برای پیگیری احوال پیشکسوتان تشکر و عنوان کرد: از زمان حضور ابطحی به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت اقدامات موثری در راستای تکریم پیشکسوتان انجام شده که در نوع خود بی‌نظیر است. از صندوق برای ایده‌های خلاق و تازه‌اش در این راستا سپاسگزاریم از جمله برگزاری مراسم‌های تجلیل و تولد که تا قبل از کرونا برپا می‌شد.

7655