حمید جاسمیان: هنوز رفتن کاشانی را باور نکرده ام

حمید جاسمیان: هنوز رفتن کاشانی را باور نکرده ام

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: سال های سال در شاهین و پس از آن در پرسپولیس با زنده یاد کاشانی همبازی بودم و جز احترام چیزی از او ندیدم.

به گزارش فوتبالی، حمید جاسمیان پیشکسوت پرسپولیس در خصوص فوت زنده یاد جعفر کاشانی گفت: وقتی رحیم یوسفی با من تماس گرفت و خبر فوت جعفر کاشانی را به من داد، شوکه شدم. من چند روز پیش با ایشان گفتگو کردم و جویای احوالش شدم. این خبر برای من خیلی ناراحت کننده بود. هنوز هم باور نمی کنم که او دیگر بین ما نیست.

این پیشکسوت پرسپولیس که از فوت همبازی و دوست قدیمی اش بسیار متاثر شده بود در ادامه به خبرنگار فوتبالی گفت: من سال های سال در شاهین و پس از آن در پرسپولیس با زنده یاد کاشانی همبازی بودم و جز احترام چیزی از او ندیدم. همیشه به همه احترام می گذاشت و هر وقت مرا می دید به من می گفت شما کاپیتان من در شاهین و پرسپولیس بودی و احترامت به من واجب است. از او در این سال ها جز احترام چیزی ندیدم. 

جاسمیان در ادامه گفت: ای کاش تا هستیم قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم. امسال جعفر کاشانی در فوتبال ما یک نعمت بوده و هستند. حیف که او دیگر بین ما نیست. او تا زنده بود برای پرسپولیس و فوتبال این مملکت  زحمت کشید. 

4344