لیست رئال مادرید برای بازی مقابل گرانادا اعلام شد؛ وینیسیوس خط خورد

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل گرانادا اعلام شد؛ وینیسیوس خط خورد

سایت رسمی فوتبالی - زیدان لیست رئال مادرید را برای بازی شنبه عصر مقابل گرانادا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اعلام کرد که لوکاس وازکز و وینیسیوس با وجود این که مصدوم نبودند، خط خوردند و در این بازی استراحت می کنند.

به گزارش فوتبالی، زیدان در این بازی پس از دو بار خط زدن رودریگو گوئس دوباره به سراغ وی رفت. این بازیکن برزیلی که در اولین حضورش در رئال مادرید مقابل اوساسونا بازی کرد حالا فرصت دارد که دومین بازی خود در رئال را داشته باشد. البته اگر رودریگو گوئس در ترکیب تیم بزرگسالان رئال بازی نکند هم یکشنبه می تواند در ترکیب تیم رزروهای رئال مادرید  به مصاف سن سباستین ره یس برود.

تیبو کورتوا به علت ویروس معده و روده در بازی شنبه حضور نخواهد داشت و جای خود را به آلفونس آرئولا می دهد. بدین ترتیب دروازه بان تیم ملی فرانسه چهارمین بازی خود را در رئال مادرید خواهد داشت. آلتوبه و بلمن دو دروازه بان جوان هم در لیست قرار گرفته اند.

ایسکو با اتمام مصدومیتش در لیست قرار گرفته و خامس و بیل پس از خط خوردن از لیست بازی مقابل بروژ دوباره برگشته اند. اودریوزولا با توجه به مصدومیت مارسلو، مندی و ناچو در لیست قرار گرفته است. براهیم و ماریانو دیاز مثل همیشه خط خورده اند. لیست کامل رئال مادرید بدین شرح است:

دروازه بان ها: آرئولا، آلتوبه و بلمن
مدافعان: کارواخال، میلیتائو، راموس، واران و اودریوزولا
هافبک ها : کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، خامس و ایسکو
مهاجمان: هازارد، بنزما، بیل، یوویچ و رودریگو گوئس.