هافبک سیتی به انتشار توییت نژادپرستانه علیه مندی متهم شد

هافبک سیتی به انتشار توییت نژادپرستانه علیه مندی متهم شد

سایت رسمی فوتبالی - اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم دارد تحقیقی را درباره توییتی که برناردو سیلوا برای بنجامین مندی، هم تیمی خود، منتشر کرده، انجام دهد. 

به گزارش فوتبالی، اتحادیه فوتبال انگلیس می خواهد واقعیت پستی که روز یکشنبه از سوی برناردو سیلوا در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد را بداند. سیوا عکسی در صفحه خود گذاشت که ظاهرا کودکی های مندی بود و در کنار آن یک عکس ناخوشایند از لوگوی برند کونگوییتوس که یک کودک سیاهپوست را نشان می دهد نیز قرار داد و زیر آن نوشت حدس بزنید این چه کسی است؟ کمی بعد این توییت که به نژادپرستی متهم شده بود از صفحه هافبک سیتی پاک شد. هافبک پرتغالی پس از این اتفاق و در واکنش به اتهامات و انتقادات نوشت: " این روزها حتی نمی توانی با دوست خودت شوخی کنی... از دست شما.. "

حالا روزنامه گاردین مدعی شده که اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم دارد تحقیقاتی را پیرامون این موضوع انجام دهد. با این حال به نظر می رسد مندی از این توییت استقبال کرده و با یک شکلک خنده پاسخ سیلوا را داده و نوشته: " 1 - 0 به سود تو تا ببینیم چطور می شود. "

هر دوی این بازیکنان در سال 2017 به سیتی پیوستند و گفته می شود که بیرون از زمین دوستی نزدیکی با یکدیگر دارند. اما در صورت اثبات اتهام سیلوا ممکن این بازیکن با جریمه یا محرومیت روبرو شود. 

1070