مدافع سابق رئال: حالا تیم من سویاست و برای این تیم می‌جنگم

مدافع سابق رئال: حالا تیم من سویاست و برای این تیم می‌جنگم

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو رگیلون که به صورت قرضی از رئال مادرید به سویا پیوسته در آستانه دیدار با تیم سابقش مدعی شده که در حال حاضر برای موفقیت سویا خواهد جنگید. 

به گزارش فوتبالی، حضور فرلاند مندی و مارسلو باعث شد که رگیلون برای این که فرصت بازی بیشتری در اختیار داشته باشد به تیم دیگری بپیوندد و با توافق دو باشگاه این مدافع به ورزشگاه سانچز پیزخوان رفت و به نظر می رسد که به خوبی نیز در ترکیب سویا جا افتاده است. او در آستانه دیدار یکشنبه شب برابر رئال مادرید در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا اظهار داشت: " برای من بازی فردا بسیار خاص است اما تنها چیزی که می دانم این است که می خواهم پیروز باشم. من در رئال مادرید رشد کردم و آنها به من یاد دادند که باید رقابت کنم و پیروز شوم. باید تمام تلاشم را برای تیمی که در آن هستم به کار بگیرم. در حال حاضر تیم من سویاست، لوگوی لباس من سویاست و هواداران من هواداران سویا هستند و ورزشگاه من سانچز پیزخوان است. این بازی بسیار خوب است و از آن لذت زیادی خواهیم برد. رئال مادرید همیشه رئال مادرید است. شاید آنها در حال حاضر در شرایط خوبی نباشند اما بازیکنانی دارند که می توانند به ما ضربه بزنند. باید بسیار محتاط باشیم. "

لوپتگی هدایت سویا را بر عهده دارد که فصل گذشته روی نیمکت رئال مادرید حضور داشت. رگیلون درباره رویارویی این سرمربی با تیم سابق خود گفت: " او ما را برای همه بازی ها به سبکی خاص آماده می کند. درست است که ما برابر رئال مادرید که بهترین باشگاه دنیاست قرار خواهیم گرفت و نیاز داریم که به شیوه دیگری آماده شویم. این بازی بسیار خاص خواهد بود. با لوپگی صحبتی درباره انتقام یا چنین چیزهایی نکردیم. ما تنها درباره این که برای بازی به خوبی آماده شویم و تلاش کنیم که با سه امتیاز در خانه بازی را به پایان ببریم و هوادارانمان را شاد کنیم، حرف زدیم. "

1070