مدافع چپ رئال مادرید با وکیل ایرانی قرارداد بست

مدافع چپ رئال مادرید با وکیل ایرانی قرارداد بست

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو رگیلون مدافع چپ رئال مادرید در فصل 19-2018 که در فصل جاری به سویا ملحق شده و تا پایان لیگ اروپا در این تیم حضور خواهد داشت، با کیا جورابچیان وکیل سرشناس ایرانی فوتبال دنیا قرارداد بست.

به گزارش فوتبالی، رگیلون که در فصل 19-2018 با عملکرد خوبش مارسلو را نیمکت نشین کرده بود و عملکرد درخشانی از خود ارائه داده بود، حالا ادامه مسیر فوتبالش را به دست کیا جورابچیان، وکیل ایرانی الاصل که یکی از بزرگترین ایجنت های فوتبال دنیاست، قرارداد بست. در حال حاضر ویلیان از چلسی، کوتینیو از بارسلونا، محرز از منچسترسیتی، داوید لوئیز از آرسنال و زیرکی از بایرن مونیخ مشهورترین موکلان جورابچیان هستند.

رگیلون حالا در مقطعی کلیدی از دوران فوتبالش وکیل خود را تغییر داده است. این بازیکن مادریدی تا سال 2023 با رئال مادرید قرارداد دارد که با پیشنهاد سویا برای تمدید قرارداد قرضی مواجه شده است اما عملکرد خوب این دو بازیکن در دو فصل اخیر باعث شده تا مشتریانی از اسپانیا، انگلیس، آلمان و ایتالیا به سراغش بیایند. رگیلون 23 ساله می داند که باید بهترین تصمیم فوتبالی خود را بگیرد تا بتواند به پیشرفت خود ادامه بدهد. او در لالیگای اخیر در سویا 34 بازی انجام داد و حالا امیدوار است که در لیگ اروپا نیز در تیم جولن لوپتگی بدرخشد و نمایش خوبی از خودش ارائه بدهد.

4125