آشتی هواداران رئال با خامس و بیل و تشویق آنها

آشتی هواداران رئال با خامس و بیل و تشویق آنها

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید اگرچه در بازی امشب خود مقابل رئال وایادولید نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا کند، اما اتفاق خوبی که در بازی امشب ورزشگاه برنابئو رقم خورد، استقبال گرم و محبت آمیز هواداران این تیم از خامس رودریگز و گرت بیل بود.

به گزارش فوتبالی، رودریگز و بیل که در هفته های اخیر گمانه زنی های زیادی درمورد جدایی شان از رئال به گوش می رسید، حسابی دل هواداران حاضر در برنابئو را به دست آوردند و مورد تشویق آنها قرار گرفتند. به ویژه خامس رودریگز که 832 روز بعد از آخرین بازی اش با پیراهن رئال مجددا برای این تیم به میدان رفته بود، حسابی مورد تشویق هواداران قرار گرفت. البته در دوره اول حضور این ستاره کلمبیایی در رئال هم هواداران این تیم او را دوست داشتند و امشب هم با تشویق های پرمهرشان، بار دیگر به او ابراز محبت کردند.

اما تشویق گرت بیل در برنابئو اتفاق جالبی بود. بعد از تابستانی پرتلاطم و صحبتهای تند مدیربرنامه های بیل درمورد زیدان و تیم مادریدی، همه درانتظار جدایی این ستاره ولزی از تیم مادریدی بودند. اما گویا زیدان در نهایت پذیرفته که بیل در تیمش بماند و حالا پس از زیزو، گویا هواداران هم بیل را بخشیده اند. این درحالی است که بیل در بازیهای پایانی فصل گذشته مرتبا با سوتهای انتقادی هواداران تیم مادریدی روبرو می شد اما در این بازی حسابی از سوی هواداران رئال مادرید تشویق شد.

6363