راموس: بازی برای ما دوستانه اما برای اتلتیکو مانند فینال بود

راموس: بازی برای ما دوستانه اما برای اتلتیکو مانند فینال بود

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، پس از شکست 7 - 3 برابر رقیب سنتی می گوید این تیم نمی تواند اینطور برابر اتلتیکو مادرید شکست بخورد.

به گزارش فوتبالی، رئال شب گذشته در رقابت های بین المللی قهرمانان شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد. دیه گو کاستا در این بازی 4 گل به ثمر رساند و نمایش بسیار درخشانی داشت. اتلتیکو تنها وقتی 28 دقیقه از زمان بازی گذشته بود 4 گل به ثمر رسانده و تیم زیدان در نهایت در حالی تنها 3 گل به ثمر رساند که 3 گل دیگر نیز دریافت کرد. علیرغم این که این بازی دوستانه و در بازه زمانی پیش فصل انجام شد اما بسیار برای رئال ناراحت کننده بود. راموس به خبرنگاران در این باره گفت: " ما مشخصا در حال حاضر حس خوبی نداریم. همه چیز تازه آغاز شده است. این ها بازی های دوستانه هستند تا ما را به سطح بالا ببرند. راه های زیادی برای شکست خوردن وجود دارد اما ما نمی توانیم به چنین راهی شکست بخوریم. ما بازی را خیلی دوستانه بازی کردیم. اما خوب نبودیم و عصبی شدیم. نتیجه بسیار ضعیفی بود و ما باید تلاش کنیم که بتوانیم به سطحی که دیگران را در آن تحت تاثیر قرار می دادیم، بازگردیم. این تیم بلندپرواز است. ما قهرمانی های زیادی داریم اما همه چیز در گذشته است. باید آنچه فصل قبل رخ داد را فراموش کنیم. این بازی پیش فصل بود و هنوز برای نتیجه گیری خیلی زود است. باید به تمرینات ادامه دهیم تا برای فصل جدید به بهترین شرایط برسیم. "

راموس در ادامه گفت: " این تفاوت فوتبال است. ما یک بازی دوستانه انجام دادیم اما آنها آن را یک فینال تصور کردند. باید این تنش و هیجان را در هر بازی به تصویر بکشیم. آنها از این نظر بهتر از ما بودند. در توپ های دوم و پرسینگ و برابر دروازه عملکرد بسیار بهتری داشتند. آنها هنوز رقیب مستقیم همشهری ما هستند و طرفداران رئال مادرید از این نتیجه ناراحت خواهند بود. ما تلاش می کنیم تا بهتر شویم و وقتی لالیگا آغاز شود عملکرد خوبی داشته باشیم. "

1070