اعتراف جالب بازیکن ژاپنی رئال مادرید: قبل مسابقه فیلم بازی هازارد را می‌بینم!

اعتراف جالب بازیکن ژاپنی رئال مادرید: قبل مسابقه فیلم بازی هازارد را می‌بینم!

سایت رسمی فوتبالی - تاکفوسا کوبو، ستاره جوان رئال مادرید، مدعتی شده که پیش از مسابقات فیلم بازی های ادن هازارد را تماشا می کند. 

به گزارش فوتبالی، هازارد و کوبو هر دو این تابستان به رئال مادرید پیوستند، هرچند قیمت این دو بازیکن با یکدیگر تفاوت بسیاری داشت. بازیکن تیم ملی بلژیک با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید آمد و این در حالی است که کوبو 18 ساله با قراردادی به ارزش 2.5 میلیون یورو از اف سی توکیو به پایتخت اسپانیا منتقل شد. کولو در جریان تمرینات رئال در کمپ تمرینی اردوی پیش فصل خود در کانادا در حالی که دوربین تلویزیون رئال مادرید در حال فیلمبرداری بود، به ادن هازارد گفت: " من همیشه پیش از مسابقات فیلم بازی های تو را نگاه می کنم. " این حرف باعث خنده هازارد شد. 

عملکرد کوبو در تمرینات پیش فصل کادر فنی رئال مادرید را تحت تاثیر قرار داده است و انتظاری می رود که این بازیکن جوان ژاپنی نیز مانند وینیسیوس جونیور در فصل گذشته، بتواند راه خود را به ترکیب اصلی رئال در فصل آینده باز کند. کوبو پیش از این در سیستم تیم های جوانان بارسا حضور داشت اما بعد از محکوم شدن باشگاه در نقل و انتقالات بازیکنان زیر سن قانونی به ژاپن بازگشت و این باشگاه حالا به دلیل از دست دادن چنین استعدادی بسیار ناراحت است. کوبو در فصل 2019 لیگ ژاپن که از بهمن ماه آغاز می شود 16 بازی انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است. 

1070