خطیبی:با جذب 3 بازیکن دیگر ترکیب ماشین‌سازی کامل می‌شود/ هزینه حفظ دخسوس بالا بود

خطیبی:با جذب 3 بازیکن دیگر ترکیب ماشین‌سازی کامل می‌شود/ هزینه حفظ دخسوس بالا بود

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تمایل ما حفظ شاکله اصلی تیم بود که متاسفانه اغلب بازیکنان قراردادشان به پایان رسیده بوده و از جمع مان جدا شدند. 

به گزارش فوتبالی، رسول خطیبی در خصوص روند تمرینات تیمش اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم مطلوب است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیش می‌رویم و بطورکلی روند رو به رشدی را شاهد هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه حدود 70درصد شاکله اصلی تیم تشکیل شده، افزود: خوشبختانه با حمایت‌های مالک محترم باشگاه و تلاش‌های هیأت‌مدیره و مدیریت، اغلب بازیکنان مدنظرمان را جذب و تعدادی نیز تمدید کرده‌اند و ان شاالله با جذب دو، سه بازیکن دیگر ترکیب‌مان کامل می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قرارداد اغلب بازیکنان ترکیب اصلی فصل گذشته به پایان رسیده بود، افزود: تمایل ما حفظ شاکله اصلی تیم بود که متاسفانه اغلب بازیکنان قراردادشان به پایان رسیده بوده و از جمع مان جدا شدند. درخصوص فرناندو دخسوس نیز، این‌دروازه‌بان پیشنهادات خوب خارجی داشت و باتوجه به نوسان ارز در کشورمان، حفظ وی برای باشگاه هزینه بالایی به همراه داشت.

رسول خطیبی در ادامه اظهاراتش یادآور شد: با تمامی این اوصاف، خوشبختانه با درایت و تلاش مالک محترم و هیات‌مدیره، تیم جوان و با انگیزه‌ای را تشکیل داده‌ایم و ان شاالله با حمایت هواداران فصل موفقی را رقم خواهیم زد. 

خطیبی با اشاره به بازی تدارکاتی مقابل مبل محتشم بیان داشت: با توجه به تمرینات فشرده‌ای که طی هفته‌های گذشته پشت سر گذاشته‌ایم، فشار بدنی زیادی به بازیکنان وارد آمده و در همین راستا برای اولین دیدار تدارکاتی به مصاف یکی از تیم‌های بومی رفتیم.

وی در ادامه اضافه کرد: هدف‌مان برای این دیدار تدارکاتی، قرار گرفتن بازیکنان در شرایط بازی بود و قطعا در ادامه روند آماده‌سازی تیم، به مصاف تیم‌های دسته‌اولی و لیگ‌برتری خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درخصوص برنامه تمرینات تیم تا شروع مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: با توجه امکاناتی که در تبریز داریم و شرایط آب‌وهوایی مطلوب که حاکم است، اردوی‌ خارجی نخواهیم داشت و برنامه‌هایمان را در تبریز پیگیری می‌کنیم.



9697