الهلال یا ماشین پیروزی؛ یکی این تیم را متوقف کند!

الهلال یا ماشین پیروزی؛ یکی این تیم را متوقف کند!

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال به سی‌ویکمین پیروزی پشت سر هم دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، الهلال عربستان در حال حاضر غیر قابل ‌توقف‌ترین تیم باشگاهی دنیاست. تیمی که توانسته رکورد پیروزی‌های پشت سر هم یک تیم باشگاهی در طول تاریخ را کسب کند و حالا با هر پیروزی این رکورد بزرگ خود را تقویت می‌کند.

آبی‌های شهر ریاض عصر سه‌شنبه از چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ حرفه‌ای عربستان با گل‌های صالح‌الشهری، مالکوم و سالم‌الدوساری با سه گل میهمان خود الاخدود را شکست دادند تا به سی‌ویکمین پیروزی پشت سر هم خود در تمام رقابت‌ها دست یابند.

این پیروزی که رکورد بردهای متوالی غول عربستانی را تقویت کرد، نوزدهمین پیروزی متوالی این تیم در لیگ عربستان بود تا الهلال از این حیث هم رکوددار باشد و بیشترین تعداد پیروزی پشت سر هم را در کشور خود به ثبت برساند.

الهلال با این پیروزی ۷۴ امتیازی شده و با اختلاف جالب توجهی در صدر جدول قرار دارد. آبی‌ها در ۲۶ هفته سپری شده، ۲۴ برد داشته‌اند و فقط دو بار به تساوی رسیده‌اند تا در فاصله هشت هفته تا پایان لیگ عربستان پیشتازی قابل توجهی داشته باشند.

در صورت اینکه تیم دوم جدول یعنی النصر، این هشت هفته را برنده شود؛ الهلال فقط به ۱۳ امتیاز برای مسجل شدن قهرمانی نیاز خواهد داشت؛ یعنی ۴ پیروزی و یک تساوی از هشت بازی پایانی که به نظر نمی‌رسد برای چنین تیم آماده‌ای که رکورد دنیا را زده، دور از دسترس باشد.

1997