جاسوسی آمریکایی ها از تیم ملی فوتبال زنان انگلیس

جاسوسی آمریکایی ها از تیم ملی فوتبال زنان انگلیس

سایت رسمی فوتبالی - در آستانه جدال دو تیم انگلیس و آمریکا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال بانوان، حالا جنجال بزرگی ایجاد شده است. 

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال انگلیس، از آمریکایی ها به خاطر جاسوسی کردن از تمرینات تیمشان شکایت کرده اند و همین اتهام، این بازی حساس را به حاشیه کشیده است. طبق گزارش منتشره در رسانه های انگلیسی، مسئولان تیم ملی بانوان انگلیس، از هیئت آمریکایی به خاطر حضور یکی از نمایندگان این تیم، در هتل محل استقرار کاروان انگلیس شکایت کرده اند. گویا این اتفاق زمانی رخ داده که بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان انگلیس در حال تمرین کردن بودند. 

گویا کارمندان حاضر در این مجموعه، این افراد را شناسایی کرده اند؛ این جاسوسهای احتمالی لباسهای کاروان انگلیس را به تن نداشتند و همین باعث شده تا به آنها مشکوک شوند. جیل الیس، یکی از مقامات تیم ملی بانوان انگلیس دراین رابطه گفته:« دو نفر از اعضای کاروان تیم ملی آمریکا به هتل محل استقرار کاروان انگلیس آمدند. آنها گفتند که قصد دارند که شرایط و تجهیزات کمپ را بررسی کنند تا در صورت صعود تیمشان به بازی فینال، در این هتل مستقر شوند.»

حالا سرمربی تیم ملی آمریکا دراین باره گفته:« تنها دو نفر از اعضای کاروان ما به کمپ انگلیس رفتند، یکی مسئول اداری تیم و دیگری رئیس او.»

فیل نویل سرمربی تیم ملی بانوان انگلیس هم درصحبتهایی به انتقاد ازرفتار آمریکایی پرداخته و گفته:«من دوست ندارم که مسئولان تیم ما چنین کاری کنند. من از هتلی که در آن استقرار داریم و کمپ تمرینی تیممان راضی هستم. امیدوارم که این دو نماینده آمریکا از حضور در هتل ما لذت برده باشند. ما هرگز کسی را به کمپ تمرینی آمریکا نمی فرستیم ولی این مشکل آنهاست.البته باید بگویم که این اتفاق تاثیر چندانی برروند بازی نخواهد داشت. راستش را بخواهید، اتفاق بامزه ای است. من با خودم فکر می کردم: این افراد چه کار می کنند؟»

6363