نظر فیل نویل درباره رفتار مورینیو

نظر فیل نویل درباره رفتار مورینیو

سایت رسمی فوتبالی - به عقیده فیل نویل رفتار خوزه مورینیو در کنفرانس خبری تلاشی برای حفاظت از بازیکن منچستریونایتد در برابر انتقادات بود. 

به گزارش فوتبالی، آقای خاص پس از شکست خانگی 3 - 0 برابر تاتنهام رفتار عجیبی در کنفرانس خبری داشت. 

این شکست نه تنها سه امتیاز را از منچستریونایتد گرفت بلکه باعث شد تا مورینیو در آستانه اخراج از باشگاه قرار بگیرد. 

مورینیو در کنفرانس پس از بازی با اشاره به سابقه سه قهرمانی در لیگ برتر از خبرنگاران خواست که به او احترام بگذارند و بسیاری این حرکت را آغازی برای پایان دوران موینیو دانستند. اما مدافع سابق منچستریونایتد، فیل نویل، معتقد است که این حرکت باعث شد تا تمام توجه ها به او جلب شود و انتقادی متوجه بازیکنان یونایتد نشود. 

نویل در گفتگو با رادیو 5 بی بی سی گفت: " او از اتفاقاتی که در سه بازی اول رخ داده راضی نیست اما گزینه مناسبی برای این کار است چون رکوردهایش عملکرد او را ثابت می کنند. زمان های زیادی بود که سر الکس فرگوسن سعی می کرد فشار را از روی ما بردارد. تمام توجه به خوزه است چون او این کار را کرد . این نشانه یک مربی شجاع است که نه تنها بازیکنانش را در معرض خطر قرار نمی دهد بلکه از آنها حفاظت می کند. بازیکنانی در رختکن منچستر هستند که می دانند می توانند بهتر بازی کنند اما او در جمع عمومی از آنها انتقاد نمی کند. او خودش را مقابل آنها قرار داد تا آسیبی به بازیکنان نرسد. به عنوان یک مربی جوان به این اتفاقات نگاه می کنم و با خودم فکر می کنم که این کاری است که دوست دارم برای بازیکنانم انجام دهم. "

منچستریونایتد بدترین آغاز فصل را پس از فصل 93 - 1992 داشته و این در حالی است که در انتهای آن فصل این تیم موفق شد با فرگوسن قهرمان لیگ برتر شود. 

هرچند به نظر می رسد که تنش ها در اولدترافورد رو به افزایش است و مورینیو از کمبود بازیکنانی که در پنجره نقل و انتقالات به خدمت گرفت بسیار ناراحت است. سرمربی پرتغالی امیدوار بود بتواند یک مدافع جدید جذب کند اما بعد از عدم موفقیت در جذب هری مگوایر، توبی آلدرویرلد و جروم بواتنگ ناامید شد.