زمان کنار گذاشتن فیل نویل از تیم زنان انگلیس مشخص شد

زمان کنار گذاشتن فیل نویل از تیم زنان انگلیس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم زنان انگلیس در بازیهای اخیرش نتایج خوبی کسب نکرده است و به گفته برخی رسانه ها فدراسیون فوتبال انگلیس فردا رسما اعلام خواهد کرد که فیل نویل در تابستان 2021 و با اتمام قراردادش جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق فوتبال انگلیس بدین ترتیب در یورو 2022 که در انگلیس برگزار می شود هدایت تیم زنان انگلیس را به عهده نخواهد داشت. فیل نویل قرار بود که در المپیک توکیو نیز هدایت تیم زنان انگلیس را به عهده داشته باشد و حالا با تعویق این مسابقات به نظر می رسد که هدایت تیم به مربی دیگری سپرده خواهد شد.

تیم زنان انگلیس در جام جهانی فرانسه به رتبه چهارم رسید و نمایش خوبی داشت اما در بازیهای اخیر نمایش خوبی نداشتند. آنها در در 9 بازی دوستانه اخیرشان پنج شکست تجربه کردند، مقابل پرتغال، جمهوری چک و ژاپن با اختلاف یک گل برنده شدند و مقابل بلژیک به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

آخرین بازی انگلیس مقابل اسپانیا با شکست یک بر صفر به پایان رسید. تیم فیل نویل در این تورنمنت که در امریکا برگزار شده بود عملکرد خوبی نداشتند و به همین خاطر برادر گری نویل از هدایت تیم زنان انگلیس کنار گذاشته خواهد شد.