نانی و سوپرگلی که به کابوس بکام و فیل نویل تبدیل شد

نانی و سوپرگلی که به کابوس بکام و فیل نویل تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - نانی ستاره اورلاندو سیتی با یک گل زیبا مقابل اینتر میامی در دربی فلوریدا فشارها را روی فیل نویل سرمربی تیم دیوید بکام افزایش داد.

به گزارش فوتبالی، وینگر 34 ساله سابق منچستریونایتد با یک ضربه تماشایی از بیرون محوطه جریمه توانست دروازه  اینتر میامی را باز کند. نانی که تا پایان سال با تیم اورلاندو سیتی قرارداد دارد در سه بازی اخیرش برای این تیم گلزنی کرده است.

بازیکن پرتغالی سابق منچستریونایتد مجموعا در هشت بازی در لیگ آمریکا در این فصل شش گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

اورلاندو در حال حاضر در جدول کنفرانس شرق در رتبه دوم قرار دارد که در سه بازی اخیرش پیروز شده است و فقط یکی از ده بازی آغازین خود را باخته است. 

نانی در پایان بازی از هواداران اورلاندو تشکر کرد و گفت:" هوادارانمان و هواداران میامی را می شناسیم. آنها به این بازی به چشم یک دربی نگاه می کردند. آنها در طول بازی هیجان زده بودند و سر و صدای زیادی ایجاد می کردند و ما را هل می دادند. آنها بازی را برای هر دو طرف زیباتر می کردند. وقتی گل زدم احساس فوق العاده ای داشتم و خیلی زیبا بود."

البته اینتر میامی با مدیریت دیوید بکام و با حضور فیل نویل روی نیمکت شرایط خوبی نداشته است. آنها با چهار شکست در رتبه یازدهم جدول قرار دارند و فقط دو تا از ده بازی خود را برده اند. فقط یک تیم در هر دو کنفرانس شرق و غرب از اینتر میامی بیشتر باخته است.

4125