دلیخت: همیشه می‌خواستم رونالدو باشم و اولین پیراهنم برای او بود

دلیخت: همیشه می‌خواستم رونالدو باشم و اولین پیراهنم برای او بود

سایت رسمی فوتبالی - ماتیس دلیخت، مدافع آژاکس، مدعی شده که در کودکی و هنگام بازی فوتبال همیشه دوست داشته که مانند کریستیانو رونالدو شود. 

به گزارش فوتبالی، ماتیس دلیخت، کاپیتان آژاکس هلند، فصل گذشته موفق شد با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. آنها در یک هشتم رئال مادرید و در یک چهارم یوونتوس را از گردونه رقابت ها حذف کردند. دلیخت نقشی کلیدی در موفقیت آژاکس ایفا کرد و توجه بسیاری از تیم های بزرگ دنیا را به خود جلب کرد. یوونتوس یکی از اصلی ترین مشتریان این بازیکن به شمار می رود و گفته می شود که مدیران یووه با مدافع هلندی به توافق نیز رسیده اند. ستاره جوان تیم ملی هلند در مصاحبه ای با وتبال اینترنشنال گفت: " وقتی در حیاط بازی می کردیم من همیشه می خواستم کریستیانو رونالدو باشم. این اتفاق زمانی که او در منچستریونایتد بازی می کرد بسیار بیشتر بود. اولین پیراهن فوتبالی من برای او بود. "

دلیخت درباره فصلی که گذشته و موفقیتش با آژاکس نیز گفت: " گاهی احساس می کنم که همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. در جریان فصل و با تیم در طول تمامی رقابت ها خیلی فرصت زیادی برای واکنش نشان دادن وجود ندارد. اما گاهی احساس می کنم که این سرعت طبیعی نیست. "

1070