ادعای عجیب دلیخت: رونالدو از من پرسید که به یوونتوس می‌روم؟

ادعای عجیب دلیخت: رونالدو از من پرسید که به یوونتوس می‌روم؟

سایت رسمی فوتبالی - ماتیس دلیخت، مدافع جوان آژاکس و تیم ملی هلند، مدعی شد که کریستیانو رونالدو پس از پیروزی پرتغال در فینال لیگ ملت های اروپا از او پرسیده که آیا به یوونتوس می رود یا خیر. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال موفق شد شب گذشته و در فینال لیگ ملت های اروپا با یک گل از سد هلند عبور کند و اولین قهرمان این رقابت ها لقب بگیرد. پس از سوت پایان بازی تصاویر زیادی از رونالدو و دلیخت در حالی که با یکدیگر صحبت کرده و می خندیدند، منتشر شد. بنابراین خبرنگاران از مدافع آژاکس درباره صحبت های رد و بدل شده بین او و رونالدو سوال کردند. دلیخت در این باره گفت: " رونالدو از من پرسید که به یوونتوس می روم یا خیر. من از این سوال کمی شوکه شدم. به همین دلیل شروع به خندیدن کردم. در ابتدا نمی دانستم باید چه پاسخی به او بدهم. "

اخبار زیادی در اروپا مبنی بر رد شدن آخرین پیشنهاد منچسترسیتی به آژاکس برای خرید مدافع جوان منتشر شد که یعنی رقابت برای جذب او بین بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس خواهد بود. دلیخت همچنین درباره روزهای پیش رو اظهار داشت: " حالا به تعطیلا خواهم رفت. به این که چه تصمیمی برای من بهتر است فکر می کنم و سپس تصمیم خواهم گرفت. برای بازیکن جوانی مثل من مهم است به باشگاهی برود که بتواند به صورت مداوم بازی کند. این مسئله اصلی است. "

1070