زلاتان: یک سورپرایز نیستم؛ من یک افسانه ام

زلاتان: یک سورپرایز نیستم؛ من یک افسانه ام

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی لس آنجلس گلکسی دوباره خبرساز شده و با صحبتهای عجیب و غریبش حسابی گرد و خاک به پا کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از ویژگی های شخصیتی ایبرا، اعتماد به نفس بالای اوست که باعث می شود خیلی ها او را خودخواه و خودپسند بدانند. حالا این مهاجم سوئدی در صحبتهایی، کارلوس ولای مکزیکی را به چالش دعوت کرده است.

زلاتان ایبراهیموویچ در صحبتهایی گفته:« من یک سورپرایز نیستم؛ من یک افسانه ام؛ خودم را بزرگترین تهدید رقابتهای لیگ MLS ، برای هر حریفی می دانم. هیچ احتمالی وجود ندارد که شاهد ظهور زلاتان دیگری باشیم. من بازیکنان خوب زیادی می بینم ولی خودم و مهارتهایم را درهیچ یک از آنها نمی بینم. چون این امکان وجود ندارد که نسخه  دیگری از من وجود داشته باشد. هر بازیکن داستان خودش را دارد.»

زلاتان که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای بزرگی مثل منچستریونایتد، اینترمیلان و بارسلونا را درکارنامه ورزشی اش می بیند، در دومین سال حضورش در لیگ آمریکا، تا به اینجای فصل 11 گل به ثمر رسانده. 

البته ایبرا براین باور است که دلیل ناکامی تیمش در کسب قهرمانی در رقابتهای MLS، پائین بودن سطح کیفی لس آنجلس گلکسی نیست؛ بلکه دلیلش سخت بودن رقابتهای لیگ آمریکاست:« نبرد برای جام قهرمانی؟ در تک تک بازیها، هر دو تیم شانس برد دارند و تمام تیمها می توانند مقابل حریفشان به پیروزی برسند. من یک مدعی خاص برای قهرمانی نمی بینم. زیبایی لیگ MLS هم درهمین است که تورنمنتی برابر است.»

6363