جنجال جدید زلاتان: 33 جام دارم، بیشتر از تمام جامهای ام.ال.اس روی هم

جنجال جدید زلاتان: 33 جام دارم، بیشتر از تمام جامهای ام.ال.اس روی هم

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه لس آنجلس گلکسی هرزمان که با رسانه ها گفتگو می کند، گرد و خاک تازه ای به پا می کند. او حالا بعد از یکی از جلسات تمرینی تیمش، صحبتهای جنجالی جدیدی برزبان آورده است.

زلاتان که به خاطر شخصیت جنجالی اش مشهور است، بار دیگر با غرور خاص خودش اعلام کرده که جامهای قهرمانی ای که در طول عمر فوتبالی اش کسب کرده، بیشتر از جامهای تمام بازیکنان شاغل در لیگ ام.ال.اس رویهم رفته است وبدین ترتیب اعلام کرده که بعد از ترک فوتبال اروپا، همچنان انگیزه های زیادی برای فتح جامهای بیشتر دارد. زلاتان در گفتگو با خبرنگاران گفته:« من برای قهرمانی به لیگ ام.ال.اس آمدم و به اینجا نیامده ام تا ریلکس کنم. شخصیت من، با ذهنیتم شکل می گیرد. به همین خاطر هم هست که 33 جام قهرمانی دارم که فکر می کنم از تعداد تمام جامهای ویترین افتخارات تمام بازیکنان شاغل در لیگ ام.ال.اس روی هم، بیشتر است.»

این درحالی است که زلاتان نتوانست تا به تیمش،لس آنجلس گلکسی کمک کند تا مقابل سن خوزه ارت کوئیک، به برتری برسد و با تقبل باخت 0-3 مقابل حریف، تیم او در رده دوم کنفرانس غرب قرار گرفت.

زلاتان در طول دوران حضورش در فوتبال اروپا، پیراهن تیمهای مختلفی را به تن کرده؛ از آژاکس آمستردام گرفته تا میلان، اینتر، بارسلونا و منچستریونایتد

6363