مسئولیت جدید برای ایبرا: کاپیتانی لس آنجلس گلکسی

مسئولیت جدید برای ایبرا: کاپیتانی لس آنجلس گلکسی

سایت رسمی فوتبالی- بعد از جدایی اشلی کول از رختکن لس آنجلس گلکسی در بازار زمستانی، این تیم در فصل 2019 کاپیتان تازه ای خواهد داشت و این کاپیتان کسی نیست جز زلاتان ایبراهیموویچ.

روز شنبه گذشته بود که گلکسی آخرین بازی اش دراردوی پیش فصل را برگزار کرد و 1-3 مغلوب کولورادو رپیدز شد. در پایان این بازی بود که گیئرمو باروس اسچلوتو، سرمربی آرژانتینی این تیم اعلام کرد که از فصل آینده زلاتان ایبراهیموویچ بازوبند کاپیتانی لس آنجلس گلکسی را به بازو خواهد بست.

این سرمربی آرژانتینی در گفتگو با رسانه های خبری گفت:« به نظرم زلاتان تجربه خیلی بالایی دارد و یک لیدر به تمام معناست. او می بایست کاپیتان تیم می شد و این اتفاق خیلی مهمی برای همه افراد حاضر در تیم ماست.»

فصل جدید برای لس آنجلس گلکسی با بازی مقابل شیکاگو فایر که روز شنبه برگزار خواهد شد، آغاز می شود. 


لس آنجلس گلکسی در فصل 2018، در بازیهای پلی آف تن به شکست داد وهمین باعث شد تا سرمربی این تیم تغییر کرد.حالا آقای باروس اسچلوتو، سرمربی گلکسی به ستاره سابق تیمهای یونایتد، بارسلونا و پاری سن ژرمن اعتماد کرده و معتقد است که او به بهترین نحو ممکن می تواند از پس مسئولیت کاپیتانی تیمش بربیاید:« امیدوارم که زلاتان فصل خوبی را پشت سربگذارد. چون قطعا کاپیتانی او اتفاق خوبی برای ما، برای تک تک بازیکنان واعضای کادر فنی خواهد بود. به نظر من همه باید فصل خوبی را سپری کنند.این وظیفه ماست و در راستای انجام آن تلاش زیادی انجام می دهیم.»

6363