رسمی/ چیچاریتو جانشین زلاتان در لس آنجلس گلکسی شد

رسمی/  چیچاریتو جانشین زلاتان در لس آنجلس گلکسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه لس آنجلس گلکسی آمریکا از خرید خاویر  ارناندز ملقب به چیچاریتو خبر داد.

به گزارش فوتبالی، چیچاریتو که برترین گلزن تاریخ تیم ملی مکزیک نیز هست با قراردادی 10 میلیون یورویی از باشگاه سویا به لس آنجلس گلکسی پیوست تا جای خالی زلاتان ایبراهیموویچ که با ترک این تیم آمریکایی به میلان رفته را پر کند.زلاتان در پایان سال 2019 میلادی لس آنجلس گلکسی را در شرایطی ترک کرد که در دو فصل حضورش در این تیم 52 گل برای این باشگاه آمریکایی به ثمر رسانده بود.

این مهاجم 31 ساله در ماه سپتامبر از وستهم به سویا منتقل شده بود و حالا و پس از تنها یک نیم فصل حضور در این باشگاه اسپانیایی عازم لیگ ام.ال.اس خواهد شد. چیچاریتو در شرایطی به این تیم پیوست که مدتها صحبتهایی مبنی بر احتمال حضور این بازیکن مکزیکی در لیگ ام.ال.اس به گوش می رسید و حالا او بعد از 10 فصل حضور در فوتبال اروپا، به لس آنجلس گلکسی ملحق خواهد شد.

چیچاریتو در سال 2010 باشگاه چیواس گوادالاخارای مکزیک را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست و 5 فصل موفق را با شیاطین سرخ پشت سرگذاشت و مجموعا برای این تیم 59 گل زد و دو قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن یونایتد تجربه کرد. او در سال 2009 اولین بازی ملی اش را برای تیم ملی مکزیک برگزار کرد ودر 109 بازی ملی 52گل برای تیم ملی کشورش زده و حالا برترین گلزن تاریخ تیم ملی مکزیک به حساب می آید  و تجربه حضور در سه جام جهانی را با پیراهن تیم ملی کشورش دارد.

حالا دن بکرمن، رئیس باشگاه گلکسی درمورد جذب چیچاریتو گفته:« خاویر خرید فوق العاده ای برای باشگاه ما و لیگ ام.ال.اس که نشان دهنده انگیزه و اشتیاه ما برای تبدیل شدن به بهترین تیم لیگ ام.ال.است.»

6363