ریوالدو: با بازگشت نیمار، بارسا دوباره قهرمان اروپا خواهد شد

ریوالدو: با بازگشت نیمار، بارسا دوباره قهرمان اروپا خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی- ریوالدو اسطوره برزیلی دنیای فوتبال که سابقه حضور در باشگاه بارسلونا را در کارنامه ورزشی اش می بیند، معتقد است که نیمار باید به تیم کاتالان بازگردد. او بر این باور است که تصمیم نیمار مبنی بر ترک بارسا، تصمیم اشتباهی بود و اطمینان دارد که با بازگشت نیمار به کاتالونیا و به تن کردن پیراهن بارسا،هواداران تیم، او را خواهند بخشید.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو در صحبتهایی دراین باره گفته:« من خوشحال می شوم که نیمار به بارسلونا بازگردد. این اتفاق هم برای بارسا خوب خواهد بود و هم برای خود نیمار.»

ریوالدو ادامه داد:« به نظر من نیمار باید ذهنیتش را عوض کند و به فوتبال فکر کند. چون واقعیت امر همین است. به نظرم با بازگشت نیمار، بارسا دوباره شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. جدایی نیمار از بارسا کار اشتباهی بود. او و پدرش این را نمی گویند ولی جدایی او از بارسلونا اشتباه بود. او چهار یا پنج سال دیگر با بارسلونا قرارداد داشت و نباید تیم را ترک می کرد. البته کاملا درک می کنم که هواداران او را دوست نداشته باشند. فکر می کنم 70% از هواداران بارسلونا نیمار را دوست ندارند ولی نیمار شخصیت قوی ای دارد و اگر به بارسلونا بازگردد و گلزنی کند؛ اگر بتواند مقابل رئال به پیروزی برسد و بارسا را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند، مردم این موضوع را فراموش خواهند کرد.»

ریوالدو معتقد است که هواداران بارسا با بازگشت نیمار با او آشتی خواهند کرد:« هواداران بارسا خواهان قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان اروپا هستند و اگر نیمار برای بارسا خوب بازی کند و شخصیتش را حفظ کند، خیلی از کسانی که از او عصبانی هستند، سریع نظرشان را تغییر خواهند داد. او فقط 27 سال سن دارد و چندین فصل دیگر می تواند از فوتبالش لذت ببرد. با او می توان دوباره قهرمانی سه گانه را به دست آورد و این خیلی خوب است.»

این اسطوره برزیلی براین باور است که اگر نیمار به رئال مادرید برود، اشتباه بزرگی مرتکب خواهد شد:« نمی دانم درآینده چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی من ترجیح می دهم که او به بارسا برود و نه به رئال. اگر نیمار به مادرید برود، این اتفاق خوبی برای بارسا نخواهد بود و اگر به رئال بپیوندد، رئال خیلی قوی خواهد شد.»

بحث بعدی ریوالدو در مورد کوتینیو بود:« کوتینیو بازیکن خوبی است ولی باید فوتبالش را در بارسا به نمایش بگذارد و همان کوتینیوی لیورپول باشد. او باید نشان دهد که آیا شخصیت کافی برای تغییر کردن را دارد یا نه. اگر کوتینیو فکر می کند که تغییر نمی کند و کوتینیوی لیورپول نخواهد شد، من با رئیس باشگاه صحبت می کنم و با او توافق خواهم کرد تا کوتینیو به تیمی قدرتمند در انگلیس برود.»

او همچنین درمورد ارتباط بازیکنان با مسی صحبت کرد و گفت:« بسیاری ازبازیکنان وقتی کنار مسی بازی می کنند، خجالت می کشند ولی باید شخصیتشان را حفظ کنند. باید به مسی به چشم یک الگو نگاه کرد ولی درعین حال باید اینگونه فکر کرد که من هم بازیکن خوبی هستم و می توانم تفاوتها را رقم بزنم.»

6363