ریوالدو: اگر جای کوتینیو بودم به پی.اس.جی نمی رفتم

ریوالدو: اگر جای کوتینیو بودم به پی.اس.جی نمی رفتم

سایت رسمی فوتبالی- ریوالدو اسطوره فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا در گفتگویی ویژه در مورد انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا اظهار نظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو دراین باره گفته:« اگر بهترین بازیکنان را می خواهی باید این ارقام نجومی (120 میلیون یورو) را برای خریدشان هزینه کنی. این اعداد وارقام بار مسئولیت روی دوش بازیکنان را افزایش می دهد و اگر گریزمان می خواهد که تردیدی درموردش ایجاد نشود، باید بتواند شرایط را مدیریت کند. چگونه؟ او باید با ارائه بهترین فوتبالش، ثابت کند که ارزش پرداخت چنین مبلغی را داشته.»

ریوالدو درمورد  شانس بارسلونا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا  در فصل 20-2019 گفت:«بارسلونا همیشه یکی از مدعیان است. حتی بدون گریزمان هم آنها در جمع مدعیان بودند. وحالا کاملا روشن است که اگر بازیکنی مثل گریزمان را بخری، شانست برای رقم زدن فصلی فوق العاده، بیشتر می شود. این بدان معناست که بارسا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد و یا دست کم به فینال خواهد رسید.»

بخش بعدی صحبتهای او درمورد شرایط فعلی نیمار و تصمیم او برای ترک پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا بود:« اگر نیمار در پاریس بماند، باید رفتارهایش را اصلاح کند. او باید سعی کند تا دوباره هرجا که هست بهترین فوتبالش را ارائه دهد. کاملا روشن است که او از شرایطش در پاری سن ژرمن راضی نیست و از تصمیمش مبنی بر ترک بارسلونا پشیمان شده است. ولی این مسائل آنقدرها ساده نیستند. پاری سن ژرمن مبلغ هنگفتی را برای خرید نیمار پرداخت کرده و طبیعی است که به او اجازه جدایی ندهند.  ممکن است که رسانه ها یا هواداران از نیمار راضی نباشند ولی او به تنهایی باید دراین شرایط برنامه ریزی کرده و بهترین بازیهای ممکنش را ارائه دهد. اگر بتواند کار بزرگی برای تیم پاریسی در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد، ممکن است هواداران پاریسی آرام شده و دلخوریهایشان برطرف شود.»

ریوالدو که در سال 1999 توپ طلای دنیای فوتبال را فتح کرد درمورد آینده کوتینیو در دنیای فوتبال و ماندن و یا جدایی اش از بارسا گفت:« اگر من جای کوتینیو بودم، بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک نمی کنم. لالیگا لیگی رقابتی است و به تو اجازه می دهد تا نمایش حیرت آوری داشته باشی ولی در لیگ فرانسه از این خبرها نیست. در فرانسه، پاری سن ژرمن فاصله فراوانی با سایر تیمها دارد.»

6363