ریوالدو: نیمار به رئال نمی‌رود چون به بارسلونا علاقمند است

ریوالدو: نیمار به رئال نمی‌رود چون به بارسلونا علاقمند است

سایت رسمی فوتبالی - ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا، فکر می کند که نیمار به رئال مادرید نخواهد پیوست چرا که باور دارد هموطنش در تلاش برای حضور دوباره در کاتالونیاست. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که با وجود کش و قوس های فراوان سرانجام نیمار تابستان امسال به بارسلونا بازخواهد گشت. و علیرغم علاقه بسیار زیاد رئال مادرید به جذب ستاره پاریسن ژرمن، بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل باور دارد که رئالی ها هرگز در جذب این بازیکن موفق نخواهند بود. ریوالدو در گفتگو با بتفر در این باره اظهار داشت: " نمی توانم پیوستن نیمار به رئال مادرید را تصور کنم چون این بازیکن می خواهد به بارسلونا برگردد و باشگاه نیز روی عملی کردن این اتفاق تمرکز کرده تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انجام شود. باور دارم که بارسلونا اجازه فرار نیمار را نمی دهد و علیرغم تمام اتفاقی که افتاد او همیشه بازیکن خوبی برای این تیم به حساب می آید. "

او همچنین درباره شرایط عثمان دمبله در این تیم گفت: " فکر نمی کنم بارسلونا به فکر رها شدن از عثمان دمبله به دلیل مشکلات متعدد او باشد. او بازیکنی خوب با پتانسیل بسیار زیاد است. اما اگر نیمار به باشگاه برگردد. دمبله جایگاه خود را در ترکیب تیم از دست خواهد داد و استفاده از او به جای پرداخت مبلغ زیادی پول نیز می تواند یکی از گزینه های بارسلونا برای خرید ستاره پی اس جی باشد. "

1070