خامس: خیلی به آینده فکر می کنم ولی هدف فعلی ام موفقیت در کوپا است

خامس: خیلی به آینده فکر می کنم ولی هدف فعلی ام موفقیت در کوپا است

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی کلمبیا با کسب نتیجه ای مطلوب دردومین بازی اش درمرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه ریکا، توانست صعودش به دور یک چهارم پایانی رقابتها را قطعی کند. همین اتفاق باعث شد تا خامس رودریگز که پاس تنها گل تیمش در این بازی را به دووان زاپاتا رساند، شاد و خوشحال زمین چمن ورزشگاه مورومبی را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی خامس رودریگز ستاره سابق باشگاه رئال مادرید در گفتگو با خبرنگار مارکا در مورد حال و روزش گفت:« حالم خوب است؛ فقط می خواهم نمایش خوبی در کوپا آمه ریکا داشته باشیم و بتوانم به کلمبیا کمک کنم تا کارهای خوبش را ادامه دهد.»

این درحالی است که خامس نمی داند که فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد. او هنوز با رئال مادرید قرارداد دارد ولی زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها حسابی روی او باز نمی کند و قرارداد انتقال قرضی اش به بایرن مونیخ هم به پایان رسیده است. از همین رو ارائه یک نمایش ایده آل در رقابتهای کوپا آمه ریکا می تواند نقش پررنگی در آینده او داشته باشد. خامس رودریگز دراین باره ادامه داد:« هدفم این است که کوپا آمه ریکای خوبی را پشت سربگذارم. درمورد آینده ام هنوز چیزی نمی دانم. بله کمی دل نگران هستم و خیلی فکر می کنم ولی در روزهای آینده فرصت برای فکر کردن به این ماجرا خواهم داشت و فعلا تمرکزم را روی کوپا آمه ریکا گذاشته ام.»

6363