خامس رودریگز، کلید انتقال نیمار به رئال مادرید

خامس رودریگز، کلید انتقال نیمار به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - خامس رودریگز هافبک کلمبیایی شاید نقشی کلیدی در پیوستن نیمار به رئال مادرید ایفا کند. نشریه آلمانی بیلد در گزارشی اعلام کرده است که خامس به هم تیمی هایش در بایرن اعلام کرده که به احتمال فراوان فصل آینده در پاریسن ژرمن بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان فرانسه امیدوار است که خامس رودریگز را به خدمت بگیرد. این بازیکن دو فصل به صورت قرضی از رئال به بایرن پیوسته بود و حالا به برنابئو برمی گردد اما خامس جایی در برنامه های زیدان ندارد و سفیدپوشان مادریدی در تابستان آینده به دنبال فروش او خواهند بود.

بیلد گزارش داده است که پی اس جی شاید راضی به فروش نیمار به رئال شود تا بتواند خامس رودریگز را به خدمت بگیرد. رئال باید برای خرید نیمار با احتساب دستمزد بازیکن برزیلی مبلغی در حدود 350 میلیون یورو هزینه کند که خامس می تواند تا حدی از این مبلغ کم کند.

البته بایرن هنوز این حق را دارد تا با پرداخت 42 میلیون یورو خامس رودریگز را از رئال بخرد اما مدیران تیم باواریایی هنوز تصمیم نهایی را در مورد او اتخاذ نکرده اند. اگر کوواچ سرمربی فعلی بایرن در این تیم بماند جدایی خامس قطعی است در غیر این صورت مربی بعدی مونیخی ها باید تصمیم نهایی را بگیرد.