خامس رودریگز تبدیل به هدف اول بایرن مونیخ در نقل و انتقالات شد

خامس رودریگز تبدیل به هدف اول بایرن مونیخ در نقل و انتقالات شد

وبسایت رسمی برنامه نود - خامس رودریگز می تواند دوباره کار کردن زیر نظر کارلو آنچلوتی را تجربه کند.

به گزارش وبسایت نود، خامس رودریگز هافبک کلمبیایی 25 ساله رئال مادرید زیر نظر زیدان دوران خوبی را سپری نمی کند و جدایی او در این تابستان بسیار محتمل به نظر می رسد. خامس که بعد از جام جهانی 2014 با انتقالی 80 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست تا 2020 با رئال مادرید قرارداد دارد و ارزش کنونی او در بازار نقل و انتقالات حدود 50 میلیون یورو تخمین زده می شود.

بایرن مونیخ اکنون تبدیل به مشتری شماره یک خامس شده و مسئولان باشگاه می خواهند پس از قطعی شدن جدایی داگلاس کاستا برای جذب این بازیکن اقدام کنند. رومنیگه روز دوشنبه در مراسم معارفه کورنتن تولیسو حاضر نشد درباره جذب خامس اظهار نظر کند و آن را شایعه خواند. بایرن مونیخ در ماه های اخیر تلاش های زیادی برای جذب الکسیس سانچز انجام داد که به دلیل دستمزد درخواستی بالای این بازیکن، مسئولان این باشگاه از ادامه مذاکرات کنار کشیدند.

باشگاه بایرن مونیخ سرج نبری را هم در این تابستان به خدمت گرفت اما این بازیکن جوان ترجیح می دهد فصل آینده را به صورت قرضی در یک تیم دیگر سپری کند و پس از آن با آمادگی بیشتر به جمع دیگر بازیکنان بایرن مونیخ بپیوندد. با توجه جدایی کاستا و قرض دادن نبری بایرن مونیخ باید برای جذب بازیکنی دیگر که توانایی بازی در چند پست هجومی را داشته باشد اقدام کند که خامس بهترین گزینه کنونی به نظر می رسد.

خامس تاکنون 111 بازی برای رئال مادرید انجام داده که موفق به زدن 36 گل و ارسال 41 پاس گل شده است.

7899