رسمی؛ خامس رودریگز به بایرن مونیخ پیوست

رسمی؛ خامس رودریگز به بایرن مونیخ پیوست

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ برای انتقال خامس رودریگز به قهرمان بوندس لیگا به توافق رسیدند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو باشگاه بر سر انتقال قرضی به مدت دو سال تا 30 ژوئن 2019 به توافق رسیده اند و بایرن در پایان فصل حق خرید دائمی این بازیکن را خواهد داشت. خامس بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در مونیخ، قراردادش را امضا خواهد کرد.

این هافبک 25 ساله در جام جهانی 2014 برزیل 6 گل به ثمر رساند و سپس از موناکو راهی رئال مادرید شد. طی سه سال گذشته، او دو بار قهرمان چمپیونزلیگ، جام باشگاه های جهان و لالیگا شد. در مجموع او 111 بازی برای رئال مادرید انجام داد و 36 گل به ثمر رساند و 41 پاس گل داد.

کارل هاینس رومنیگه، رئیس هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ بعد از انجام این انتقال گفت:

خیلی خوشحالیم که توانستیم این انتقال را انجام دهیم. خرید خامس یکی از خواسته های اصلی سرمربی تیم، کارلو آنچلوتی بود چرا که هر دو دوران موفقی را کنار هم در مادرید داشتند. خامس یک بازیکن چند کاره است. او یک بازیکن خلاق، پاسور و شوت زنی فوق العاده است. با این انتقال، موفق شدیم که سطح کیفیت ترکیب خود را ارتقا ببخشیم.

منابع آلمانی می گویند که برای این انتقال قرضی دو ساله، رئال مادرید 10 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و بعد از آن 35.2 میلیون یورو دیگر هم از سوی بایرن پرداخت خواهد شد اما منابع اسپانیایی و برخی سایت های دیگر هم از مبلغ 60 میلیون یورو با دستمزد سالانه 6 میلیون یورویی خبر می دهند.

1771